بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته Wyze Cam Pan نسبت به سایر مدل‌های همرده ارزان است. این دوربین مداربسته ارزان قیمت، قابلیت ارائه صدای دو طرفه را دارد و می‌تواند، با زوایه دید 110 درجه در ثانیه، بچرخد و از اطراف فیلم بگیرد. در آزمایش‌ها انجام شده کارشناسان، کنترل‌های صوتی را با الکسا اضافه کردند و این دستگاه در هر زمان با وضوح تصویر HD 1080p به‌علاوه دید در شب مادون قرمز، فیلم واضحی ارائه داد. هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی.

http://dieselcommittee.irاما به‌صورت تخصصی بر روی تولید بهترین دوربین مداربسته دید در شب فعالیت دارد. با توجه به این حقایق، دوربین مدار بسته های با پروتکل های مختلف امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهند داشت و این یک نقطه ضعف بزرگ در سیستم تجهیزات مدار بسته تحت شبکه به شمار می آید. ONVIF در واقع یک توافقنامه جهانی است برای ایجاد یک استاندارد بین المللی جهت تولید و ارتباط بین دوربین های مدار بسته تحت شبکه و مراکز کنترل برند های مختلف می باشد. واژه ONVIF مخفف لاتین Open Network Video Interface Froum می باشد که به معنای انجمن ارتباط ویدیویی تحت شبکه قابل گسترش می باشد.

دوربین مدار بسته EUfy cam 2C Pro 2-Cam kit

با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد . قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید. سومین برند چینی لیست ما هایک ویژن است که فعالیت آن از یک دهه کمتر است.

مهم ترین قابلیت ها برای دوربین مداربسته باغ و ویلا:

از زمان های گذشته تا به امروز سیستم نظارت و دوربین های شرکت سونی، بهترین برند دوربین مدار بسته به حساب می آیند. این برند ژاپنی در چندین سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی را در طراحی و تولید محصولات و سیستم های نظارتی و امنیتی را داشته است. دوربین های مدار بسته سونی در انواع مدل ها و با تکنولوژی های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. دوربین‌های آنالوگ به دلیل قیمت مناسب و نصب و راه اندازی آسان، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دوربین مداربسته به حساب می‌آیند. این مدل از دوربین‌ها برای استفاده در فضاهای کوچک مانند خانه و مغازه بسیار مناسب هستند.

  • قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد.
  • و با توجه به هزینه‌ای که شما می‌پردازید دوربین بهتری را خریداری می‌کنید.
  • در حقیقت این سنسورها بخش مهمی از دوربین‌های امنیتی هوشمند به حساب می‌آیند که هرگونه صدا و حرکت غیر عادی را از طریق پیامک به شما اطلاع می‌دهند.
  • این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد.
  • قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خریداری دوربین مداربسته باید به آن توجه کنید، کیفیت فیلم‌های ضبط شده است. اما مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تری نیز در بازار وجود دارد که قادر به ضبط فیلم با رزولوشن 2K و 4K هستند. برخورداری از زوم اپتیکال ویژگی است که در موارد مختلفی می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود.