بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | cctvipcamera

اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند. بسیاری از دوربین های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد . اگر نظارت و کنترل محلی شبیه حیاط خانه، مدرسه، وغیره را بر عهده دارید، که می­خواهید هشدارها زمانی فعال شود که کسی از روی دیوار وارد خانه می­شود، استفاده از قابلیت تشخیص نفوذ کارآمد نخواهد بود.

  • برند رینگ یک نمونه دوربین با نام دوربین امنیتی Spotlight Cam Pro را در سپتامبر 2022 رونمایی کرد که این دوربین از فناوری پیشرفته رادار برای بهبود تشخیص حرکت استفاده می‌کند.
  • بسیاری از گزینه‌های DIY، مانند Arlo و Wyze، مجموعه‌ای غنی از ویژگی ها، طراحی قابل اعتماد و یک سرویس اشتراک رقابتی‌را ارائه می‌دهند، اما با قیمت مقرون به صرفه ای که می‌تواند تا 30 دلار ارزان باشد.
  • پرکاربردترین انواع دوربین مداربسته شامل دوربین آنالوگ، دوربین دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه می‌شود.
  • اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است.
  • ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.

قابلیت دید در شب یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که برای کنترل باغ و ویلا به آن نیاز است. به کمک این قابلیت می توان محوطه باغ و ویلا را در طول شب و در مواقع کم نور نیز کنترل کرد و تصاویر خوبی در طول شب به دست آورد. به همین دلیل با وجود کاهش امنیت در جامعه و افزایش سرقت از خانه ها، استفاده از دوربین مداربسته به کنترل کردن این محیط ها بسیار کمک می کند.

هارد دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته آی پیشناسان از چند روش مختلف استفاده کردند تا مطمئن شوند که دوربین‌های امنیتی از نظر قابلیت‌ها با هم برابری می‌کنند. فضای ذخیره سازی ابری برای حداکثر 10 دوربین، نظارت حرفه‌ای 24 ساعته بر سیستم امنیتی و اتوماسیون خانه هوشمند است. محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است. دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت های این دوربین ها است .

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته کار آسانی است و حتی خودتان هم می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید تا به طور کامل برای شما فرآیند بکاپ گیری انجام شود. اندازه لنز دوربین مداربسته بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر است. برای استفاده از اندازه های مختلف لازم است مشخص شود که برای چه مکانی مدنظر شماست؟ و براساس میدان دید دوربین مدنظر را انتخاب کنید. شرکت های تولید کننده دوربین مداربسته نام برده شده، شرکت هایی هستند که دارای جایگاه خوبی در کشور هستند و در سراسر کشور دارای نمایندگی هستند.

ویژگی های بهترین دوربین مدار بسته فضای باز

عقیده داریم تنها راه افزایش فروش و بازاریابی یک کالا، ارائه محصول با کیفیت با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب میباشد. کارشناسان ما در مورد بازدید از محل و ارائه اطلاعات حضوری ، رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی را مد نظر قرار خواهند داد. شما برای داشتن دید خوب در یک مساحت تا ۱۵ متر نیاز به دوربین ۱ مگاپیکسل دارید که این رزولوشن در این مساحت تصویر قابل قبولی با جزئیات قابل قبول ارائه می دهد . از دوربین های مینیاتوری نیز در مواقعی استفاده می شود که نیاز باشد به صورت کلی دوربین مخفی نصب شده و دیده نشود چرا که این دوربین ها بسیار کوچک بوده و قابلیت مخفی کردن بالایی دارند . این دقیقا بر خلاف محیط‌های اداری و مسکونی است که دارای وسعت محدود و تراکم بالاتر هستند.

http://dieselcommittee.ir