بهترین دوربین مدار بسته + معرفی برترین برندها مقداد آی تی | cctvipcamera

از آن جایی که فلیر در زمینه مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد. محصولات این شرکت با هدف صرفه جویی در زمان و هزینه ها توانسته آلارم های کاذب سیستم هایش را به صفر برساند. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای مصارف نظامی و امنیتی محسوب می گردند.

  • از این نظر که بتوان با خیال آسوده و بدون نگرانی از بابت عدم کارکرد دوربین مداربسته صنعتی در کوتاه مدت و بلند مدت آنها را مورد استفاده قرار داد.
  • با در نظر گرفتن این موضوع که سرورهای این برند در کشورمان پایه گذاری شده است، نسبت با سایر برندهایی که سرور آن ها در خارج از کشور پایه گذاری شده اند، از مزایا و ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشند.
  • هایک ویژن دارای بزرگ‌ترین تیم تحقیق و توسعه در جهان و امکانات تولیدی پیشرفته است.
بهترین دوربین مداربسته را چگونه بشناسم؟ بهترین مارک دوربین مداربسته کدام است؟ این‌ها سؤالاتی هستند که صاحبان کسب‌وکارها و یا اشخاصی که نیازمند به کنترل کسب‌وکار و یا اموال خود آن‌هم از راه دور هستند از خود می‌پرسند. انتخاب بهترین دوربین مداربسته همواره وابسته به موارد مختلفی بوده است . مواردی همچون میزان قیمت ، زاویه ی دید ، سنسور هایی مانند WDR ، نوع کیس و … بوده است ، ولی با رعایت موارد فوق همواره می توانید با جست و جو در برند های معتبر انتخاب های مطلوبی داشته باشید .

چه مواردی را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته رعایت کنیم؟

شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. برند پاناسونیک یکی از مطرح‌ ترین و قدیمی‌ ترین برندهای ژاپنی می‌ باشد. کمپانی پاناسونیک با ارائه محصولات باکیفیت توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

دوربین مداربسته برند هایک ویژن (Hikvision)

کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند. اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. به این ترتیب امکان برداشت، ضبط و ارسال تصاویر HD و Full HD در بستر کم هزینه کواکسال (کواکسیال)، با کمترین پیچیدگی میسر شد.

هدف کلی این انجمن ترسیم یک استاندارد واحد جهانی جهت ارتباط بین دوربین های شبکه بدون توجه به برند آنها است. دوربین مداربسته مذکور از نوع آنالوگ و باسیم بوده که به واسطه آن لازم است برای دریافت تصاویر و تامین برق از کابل کواکسیال و دستگاه DVR استفاده کنید. به دلیل قابلیت دید در شب دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P، فقدان نور هیچ مشکلی ایجاد نکرده و این دوربین قادر است تا فاصله 20 متری را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد.

http://dieselcommittee.ir