بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | cctvipcamera

از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند اکسیس

معمولا تجهیزات مورد استفاده در محیط‌های صنعتی با تجهیزاتی که در سایر مناطق استفاده می‌شوند کمی متفاوت است. سیستم‌های نظارت تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها اصطلاحا دوربین مدار بسته صنعتی نیاز دارند. طراحی بولت دوربین مداربسته HFW1200TP-A موجب می‌شود که به راحتی بتوانید آن را در محل‌هایی مثل دیوار و سقف نصب کرده و با استفاده از لنز 3.6 میلی‌متری مجهز به حسگر CMOS، فیلم‌هایی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. قابلیت دید در شب که امکان مشاهده تا فاصله 30 متری را فراهم می‌کند، باعث می‌شود که در تمام طول شب بتوانید از دوربین مداربسته HFW1200TP-A استفاده کرده و از بابت امنیت مغازه مطمئن باشید. از دیگر ویژگی‌هایی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته لازم است به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به پشتیبانی از فناوری HDR، امکان چرخ Pan و Tilt، میدان دید و قابلیت ضبط صدا اشاره کرد.

پکیج دوربین مداربسته

همچنین موقعیت مکانی که میخواهید در آن از دوربین مداربسته استفاده کنید بسیار مهم است و قبل از خرید دوربین مداربسته ایرانی باید این نکته را هم در نظر داشته باشید. مثلا پیشنهاد ما به شما برای محیط های داخلی استفاده از دوربین مداربیسته ی دام است اما برای محیط های خارجی دوربین مداربسته ی بولت مناسب تر است. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند. جلوی مغازه، محل کار و در خانه‌های بزرگ و ویلایی می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرده و از طریق اتصال آن به تکنولوژی روز هم مدیریت بهتری روی این دوربین‌ها داشت.

  • این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند.
  • برند دوربین مداربسته Dahuaبه واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.
  • بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد.
  • حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید.

اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. فروشگاه مگادید فعالیت خود را از اوایل سال 1395 در زمینه مشاوره، فروش و اجرای دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نظارتی تصویری آغاز نموده است. دید در شب یکی از قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های مهم در دوربین‌ های مداربسته می‌ باشد. این دوربین‌ها معمولا روی سقف وصل می‌شوند و جزو دوربین‌های بیسیم به شمار می‌آیند. به راستی بهترین دوربین برای کنترل کردن باغ و ویلا، دوربین هایک ویژن است.

http://dieselcommittee.irاگر شما ازیو مجله خبری دوربین مداربسته آی پی استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2163G0-IU