خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | cctvipcamera

امروزه با افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی نصب دوربین مداربسته به جهت حفظ امنیت و نظارت بر محل زندگی پیشنهاد کارشناسان حوزه امنیت در سرتاسر دنیا می باشد. دوربین دام بهترین دوربین مداربسته برای استفاده در منازل می باشد زیرا در صورت نصب در زاویه و ارتفاع مناسب، تصاویری بدون نقطه کور در اختیار شما می گذارد و هم با ابعاد کوچکی که دارد توجه کمی را به خود جلب می کند. دوربین های مداربسته امروزی با قابلیت هایی نظیر وصل شدن به شبکه می توانند برای شما این امکان را فراهم آورند که با استفاده اینترنت محل زندگی خود را از راه دور نیز تحت نظر داشته باشید. فعالیت ما در فرافن از سال ۸۵ و با تمرکز بر تجهیز و اجرای پروژه‌های نظارتی و امنیتی آغاز شد و با راه‌اندازی سایت فرافن مارکت به‌عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران، دامنه خدمات و فروش محصولات ما به سراسر کشور گسترش یافت.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CM ا Xiaomi Network Camera Model MJSXJ10CM

3- مجله خبری دوربین مداربسته آی پی نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود.

http://dieselcommittee.ir

دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و … این محصولات توسط شرکت های مختلف و با برند های مختلفی در بازار عرضه می شوند. برای آشنایی بیشتر با برند های مختلف دوربین مداربسته می توانید به صفحه برترین برند‌های دوربین مداربسته مراجعه نمایید. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-HAC-B2A21P ا DAHUA DH-HAC-B2A21P

این دوربین ها با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شوند و برق رسانی به این دوربین ها باید به وسیله آداپتور دوربین انجام پذیرد. از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود. برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، نسخه های متفاوتی از روی این دوربین ساخته شد که کیفیت دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. کیفیت تصاویر دوربین HD بسیار بالاتر از دوربین های آنالوگ قدیمی بود به همین علت قابلیت نصب برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید. مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند.

  • این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد.
  • نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.
  • به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد.
  • دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد.
  • توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.

هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی‌های کلیدی این راه‌حل‌ها شامل هشدارهای بی‌درنگ و هشدارهای شنیداری و بصری در دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از متجاوزان قبل از ورود به ساختمان‌ها یا پا گذاشتن به مکان هاست. با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد. دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید.