خرید دوربین مداربسته 6 برند برتر + ارسال فوری + قیمت رقابتی ایمن موج ثامن | cctvipcamera

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد.

فناوری ROI در دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های دوربین مداربسته، شامل یک پک کامل از وسایل مورد نیاز، جهت نصب و راه اندازی یک دوربین مدار بسته است.این پکیج ها معمولا دارای دو عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه گیرنده اطلاعات، کابل جهت اتصال دوربین ها به دستگاه، منبع تغذیه مرکزی و تعدادی فیش هستند. دوربین مداربسته یکی از لوازم الزامی برای افزایش امنیت هر خانه یا محیط کاری می باشد. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین های تحت شبکه IP دارای کابل های مقاوم در برابر آب و هوا هستند تا از دوربین در برابر خوردگی محافظت کنند. انتهای دوربین BNC را می توان در یک جعبه اتصال یا با نوار الکتریکی ضد آب برای پوشاندن انتهای کابل محصور کرد. اگر روی دوربین بدون محافظت در بین عناصر آویزان بماند، به دلیل رطوبت موجود در هوا خورده می شود و دوربین شما را از کار می اندازد. چنین آسیبی تحت هیچ ضمانت محدودی قرار نمی گیرد زیرا تحت تکنیک نصب نادرست قرار می گیرد. قبل از خرید دوربین مداربسته حتماً انتظارات خود را برای شناسایی چهره برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، یک دوربین 2 مگاپیکسلی یا 3 مگاپیکسلی در محیط اداری که نیازی به جزئیات صورت در فاصله 20 تا 30 فوتی از دوربین ندارید، کافی است.

دوربین مدار بسته برای درب اصلی ورودی ساختمان

اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند. این ویژگی ، دوربین ها را در چند دسته HD ، Full HD ، 4K قرار می دهد که افراد با توجه به نیاز خود که دوربین را در چه فضایی می خواهند ، هر کدام را انتخاب می کنند .مثلا در فضاهای بزرگ دوربین های با کیفیت بالا ، بهتر است استفاده شود تا چهره ی افراد به خوبی مشخص باشد. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. حتی اگر سالمند دارید سیستم های نظارتی می توانند شما را از نگرانی دور کنند. چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید.

دوربین مدار بسته , قیمت دوربین مداربسته

سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند. دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است.

  • سیستم های نظارت تصویری برای اینکه به بهترین نحو راه اندازی شده و مورد استفاده قرار بگیرند، علاوه بر دوربین مداربسته به لوازم جانبی دوربین نیازمندند.
  • این کار برای به حداقل رساندن نوردهی بیش از حد در جایی که جسم در نتیجه نور بیش از حد مادون قرمز کاملاً سفید به نظر می رسد انجام می شود.
  • شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند .
  • که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید.
  • دوربین های زوم موتوری – لنز را می توان به صورت الکترونیکی از ضبط، نرم افزار رایانه یا برنامه تلفن کنترل کرد.