خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی CCA برای سیم های کوتاه مناسب است در حالی که سیم کامل مسی برای سیم های طولانی مورد نیاز است. با دوربین های HD-over-coax، سیم کواکسر RG59U از نوع CCA را می توان برای دویدن تا 300 فوت با نتایج رضایت بخش استفاده کرد. با دوربین های IP PoE، سیم CAT5e یا CAT6 از نوع CCA را می توان برای سیم های تا 150 فوت استفاده کرد. حتی اگر خود لبه دیواری در دید دوربین نباشد، اگر لنز دوربین شما به موازات لبه نزدیک باشد، دوربین دارای انعکاس IR خواهد بود.

چگونه بهترین دوربین مداربسته در خریداری کنیم ؟

معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد. دوربین مدار بسته چشم ماهیدوربین چشم ماهی دارای لنزی بسیار واید می باشند و تصویری در حدود ۱۸۰ درجه ارائه می دهند. ظاهر کیس دوربین دام به صورت کروی شکل می باشد که معمولا این قسم از محصولات دوربین مدار بسته در فضاهای داخلی مثل فضاهای اداری و گاها تجاری نصب می شوند. همچنین در محیط های صنعتی که امکان حضور انسان به خاطر شرایط محیطی وجود ندارد، شما می توانید با بکارگیری دوربین مدار بسته این خلا را جبران و به دستاورد های بهتر و دقیق تری در مواجه با نیروی انسانی دست پیدا کنید. نقش دوربین های مداربسته در مراکز تجاری و صنعتییکی از کاربرد هایی که برای دوربین مداربسته می توان ذکر در مراکز تجاری و همچنین صنعتی می باشد. شما می توانید یک مانیتور دوربین مدار بسته با هر اندازه ای خریداری کنید یا از تلویزیون استفاده کنید.

http://dieselcommittee.ir

نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. مزیت استفاده از یو پی اس برای دوربینهای امنیتی داخل منازل این است که این یو پی اس ها را میتوان برای دیگر وسایل الکتریکی نیز استفاده کرد. در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد. کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند.

  • فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود.
  • در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند.
  • این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند.
  • دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید.

لنز به ترکیبی از عدسی ها می گویند که وظیفه تنظیم و ارسال نور محیط و تصاویر دوربین مداربسته را بر عهده دارد. و هیچ نقظه کوری ندارد، و همچنین بر خلاف دوربین های اسپید دام، دوربین مداربسته چشم ماهی قادر است تا به صورت همزمان زاویه دید 360 درجه را نمایش دهد. برای نصب دوربین مداربسته بی سیم شما به هیچ نصابی ندارید و می توانید به راحتی خودتان دوربین مداربسته بی سیم را راه‌اندازی کنید. دوربین مداربسته دام دارای ظاهری زیبایی می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد وقتی می خواهند دوربین مداربسته را در مکان های داخلی نصب کنند، انتخابشان دوربین مداربسته دام خواهد بود. همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITF