خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

جهت مشاهده لیست بهترین برند های جهان شما میتوانید مقالهبهترین برند های دوربین مداربستهرا مطالعه کنید. در حال حاضر برندهای متفاوتی در جهان به عرضه دوربین مداربسته پرداخته اند که بیش از 100 مورد آن ها در بازار ایران موجود و قابل خریداری می باشد. هرچقدر که برند معتبر تر و بهتری رو انتخاب کنید، کیفیت دوربین مداربسته و همچنین کیفیت ساخت دوربین مداربسته شما بالاتر می رود. شما چه انتظارتی از دوربین مداربسته خود دارید؟ آیا می خواهید چهره یک شخص و یا پلاک یک خودرو را از فاصله 10 متری تشخیص دهید؟ باید نیاز خود را از کیفیت دوربین مداربسته خود را مشخص کنید. آیا می خواهید چهره و یا پلاک یک خودرو رو شناسایی کنید؟ یا فقط برای نظارت به دوربین مداربسته نیاز دارید. آیتم بعدی در تعداد دوربین مداربسته اولویت های کار فرما در جانمایی دوربین ها می باشد.

  • در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.
  • بسته‌های نرم‌افزاری متعددی در اینترنت وجود دارد که امکان ضبط انواع دوربین‌های امنیتی را در رایانه فراهم می‌کند.
  • همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.
  • دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند.
  • استفاده از یک ضبط کننده اختصاصی برای ذخیره فیلم های امنیتی مهم و امکان پخش آسان فیلم، زمان و مقرون به صرفه است.

در انواع دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند. این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. دوربین کیوب دوربین های پایه داری هستند که قابلیت نصب زیر سقف و روی دیوار را دارند.

دوربین مداربسته خورشیدی چرخشی | مینی اسپید دام گردون خورشیدی

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

http://dieselcommittee.irدوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.

این برای گرفتن یک تصویر خوب از هر کسی است که برای حفظ امنیت بالا و حداکثر ایمنی وارد و خارج می شود. این دوربین ها برای تشخیص رفتار نادرست عالی هستند و به کاربر اجازه می دهند تا برای وضوح بیشتر، در صورت نیاز از فیلم در دادگاه، بزرگنمایی کند. دوربین های IP DarkFighter و LightFighter کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند. سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است. ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است. با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی نیازهای عملکرد و ذخیره سازی بالا پروژه های سازمانی را برآورده کند.

نظر