قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | cctvipcamera

سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. دستگاه ذخیره مرکزی دوربین های مداربسته در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه برای کنترل و مدیریت دوربین ها، ضبط و بازبینی تصاویر، کنترل تنظیمات و منو و بسیاری موارد دیگر به کار میرود. دوربین مداربسته باکس که نسل قدیم دوربین های مداربسته بود که بیشتر آنها را در اماکنی مانند بانک ها و طلافروشی ها میبینیم، این دوربین ها به دلیل امکان جابجایی لنز و عدم محدودیت نصب لنز در انواع مختلف آن بسیار محبوب است. قیمت دوربین مداربسته بیبی کم نسبت به باقی دوربین های مداربسته مقرون به صرفه تر می باشد. با توجه به آمار به دست آمده، دوربین مداربسته دام کمتر در دیدرس افراد خرابکار قرار می گیرد و به همین دلیل ماندگاری بیشتری نیز دارند.

  • انواع هارد دیسک برای کاربرد های مختلف در بازار وجود دارند که هر کاربر بر اساس نیاز خود اقدام به خرید هارد دیسک مناسب بر اساس نوع عملکرد خود می نماید.به عنوان مثال برای نگهداری آرشیو های سیار استفاده از هارد های پرتابل در بین همه کاربران متداول است.
  • دوربین های مداربسته مخفی بیشتر برای منازل و دفاتر استفاده می شود و به علت ابعاد کوچک کاربرد صنعتی ندارد.
  • تاریخچه پیدایش این سیستم ها به سالیان پیش بازمیگردد، اما اولین نمونه از دوربین مداربسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت به میزان دقت و چگونگی شلیک موشک های جنگی با نام وی تو V2 به کار گرفته شد.
  • یعنی برای هر مکانی یک دوربین خاص و مناسب آن مکان وجود دارد، در انتهای همین صفحه درباره انواع دوربین توضیحاتی داده ایم.
  • واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است.

دوربین چشم ماهی یا Fisheye به دلیل ساختار ظاهری که شبیه چشم ماهی دارد به این اسم نام گذاری شده است. دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند . به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند .

http://dieselcommittee.irدوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. با نصب دوربین مداربسته بیسیم بدون نیاز به اتصال هیچ کابلی، با امواج اینترنت می توانید به صورت آنلاین محیط کار یا محل زندگی خود را زیر نظر داشته باشید. همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-HFW2231T-ZS-S2 – ایمن موج ثامن

بعضی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

دوربین مداربسته وارم لایت هماکسی 4مگاپیکسل مدل HMX-84053BWL

با مدرن شدن دوربین های مدار بسته حتی برخی والدین برای کنترل رفتار کودکان با یکدیگر و یا نوع برخورد پرستار با بچه ها، خانه های خود را نیز مجهز به دوربین مداربسته میکنند و می توانند از راه دور با گوشی خود محیط خود را نظارت داشته باشند . دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و … دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد.