دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | cctvipcamera

در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود.

دوربین مداربسته بیسیم Nest Cam IQ Indoor

اما برای اینکه بتوان امنیت باغ و ویلا را به خوبی توسط دوربین تامین کرد، لازم است تا از بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا مطلع شد و ویژگی های آن را شناخت. به خصوص اگر تصویر تحت تاثیر یک رنگ غالب بوده باشد و یا اینکه هیچگونه نور سفیدی با منبع طبیعی وجود نداشته باشد. بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.

http://dieselcommittee.irاین مجله خبری دوربین مداربسته آی پی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد. دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند. این اشکال به این صورت ایجاد می شود که دوربین مدار بسته میزان باز بودن Iris را برا اساس میانگین نور تصویر محاسبه می کند.

  • واژه Onvif مخفف Open Network Video Interface Forum (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است.
  • همچنین این دوربین مداربسته دارای محافظ ولتاژ است که موجب می‌شود منبع تغذیه 12 ولت DC آن در برابر افزایش و کاهش ولتاژ ورودی مقاوم باشد.
  • در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند.
  • انواع مختلفی دارد و در کفیت‌های ۲، ۳، ۴، ۵، ۸ مگاپیکسل تولید می‌شود.

پس برای کسب اطلاع در این زمینه با ما در وب سایت هایک ویژن تهران همراه باشید. دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD2163G0-IU

عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد.