دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

با تنظیم میزان حساسیت می­مجله خبری دوربین مداربسته آی پی هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. استفاده از مطالب دیجی ویرا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی ویرا و لینک به منبع بلامانع است.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-HDW2231TP-AS-0280B-S2 – ایمن موج ثامن

DVR – یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یک سیگنال ویدئویی آنالوگ را می گیرد و آن را به صورت دیجیتالی رمزگذاری می کند تا در هارد دیسک داخل خود ذخیره کند. دستگاه‌ ضبط دی وی آر قبلاً مخصوص دوربین‌های امنیتی بودند که سیگنالی را از طریق کابل پایانه‌ای BNC مانند کواکس یا کابل شبکه با استفاده از کانکتورهای balun ارسال می‌کردند. از سال 2013، دستگاه‌های DVR نه تنها دوربین‌های مداربسته با وضوح آنالوگ سنتی، بلکه دوربین‌های امنیتی HD را نیز در خود جای داده‌اند که ویدیو را از طریق کواکس ارسال می‌کنند. هر سال مدل‌های جدید DVR از ویدیوهای با وضوح بالاتر در مقایسه با سال قبل پشتیبانی می‌کنند. در این زمان دستگاه‌های DVR می‌توانند ویدیوهای 4K را از طریق کواکس پشتیبانی کنند. سوکت RG 45بسیار مهم است که انتهای کابل متصل به دوربین مداربسته به درستی محصور شده و از عوامل محافظت شود.

  • به زبان ساده، دوربین مداربسته وسیله ای می باشد که می توانید با استفاده از آن تصاویر محل مورد نظر خود را ضبط کنید، و در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.
  • لنز های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست.
  • راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود.
  • هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد.
  • این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.

دوربین‌های IP از نوع PoE می‌توانند ویدیو، صدا و کنترل‌های PTZ را به عنوان سیگنال داده ارسال کنند که امکان انتقال تا 100 متر را فراهم می‌کند، مگر اینکه از یک سوییچ شبکه PoE برای تکرار سیگنال داده استفاده شود. با این حال، استثناهایی در این مورد وجود دارد، مانند تعدادی از دوربین‌ها با فناوری پیشرفته PoE که از روش‌های اختصاصی برای ارسال سیگنال PoE به دوربین‌های کم مصرف تا 980 فوت استفاده می‌کنند. این قابلیت، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند.

در این مطلب می خواهیم به بحث در مورد دوربین مدار بسته مخفی بپردازیم و انواع گوناگون آنرا به صورت گذرا معرفی نماییم. پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد.

پکیج دوربین بیسیم 4 کانال وارم لایت

شما باید با توجه به نوع تکنولوؤی دوربین مداربسته و دستگاه ضبط خود، کابل مناسب خود را انتخاب کنی؛ یکی از اصلی ترین وظایف کابل انتقال اطلاعات و تصاویر دوربین مداربسته می باشد. برند های زیادی در زمنیه تولید و ارائه دوربین مداربسته فعالیت می کنند، که قیمت دوربین مداربسته با توجه به محبوبیت و کیفیت آن برند تغییر خواهد کرد. البته باید توچه داشته باشید که شما هزینه نصب دوربین مداربسته را نخواهید داشت. شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید. نحوه انتقال تصویر دوربین مداربستهیکی از ویژگی های اصلی که در سال های اخیر مورد استقبال کاربران قرار گرفته انتقال تصویر دوربین مدار بسته می باشد. در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید.

http://dieselcommittee.ir