لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۶ بهمن ترب | cctvipcamera

در محصولات دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند. ظاهر و شکل دوربین مدار بستهدسته بعدی دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ ساختاری دوربین مداربسته بالت می باشد. از دیدگاه ها و منظر های گوناگون آشنا کرده و توضیح می دهیم که هریک از ویژگی های دوربین مداربسته می تواند در نحوه ی قیمت دوربین های نظارتی و امنیتی تاثیر داشته باشد. قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است.

دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p827

محصولات Hikvision’s TurboHD بر اساس فناوری HD-TVI ویدیوی با کیفیت بالا را از طریق کابل کواکسیال در فواصل حداکثر 1500 فوت ارائه می دهند. دوربین آنلاین فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و به مدت 5 سال فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهد. دوربین آنلاین گستره ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می کند.

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. با توجه به این که یکی از وظایف اصلی دوربین های نظارتی بحث حفاظت فیزیکی و کنترل آن می باشد، شما با خرید دوربین مداربسته می توانید از راه دور نسبت به کنترل مکان مورد نظر اقدام نمایید و گاها خیلی از خطر ها که در بخش حفاظت فیزیکی و حضوری دارد را کاهش دهید. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است.

http://dieselcommittee.ir

بنابراین، مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌ مداربسته با وات مورد نیاز بالا (بیشتر از 12 وات) نمی‌توانند از PoE در سیم‌های بیش از 100 متر استفاده کنند، زیرا به دلیل کاهش توان در نتیجه توسعه‌دهنده PoE است. فن‌آوری‌های جدید مانند فناوری PoE توسعه یافته در برخی از دوربین‌های شبکه ما طول سیم تا 300 متر را امکان‌پذیر می‌سازد، با این حال این امکان محدود به دوربین‌های کم وات مانند دوربین‌های لنز ثابت است که کمتر از 12 وات نیاز دارند. بعضی از آنها قابلیت‌های هوشمندی مانند تشخیص چهره، تعقیب سوژه، شمارش افراد و… دارند که وجود هر یک از این امکانات باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته می‌شود. در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.

  • یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید.
  • دوربین های مداربسته IP به جهت کوتاه کردن سیم کشی تا دستگاه مرکزی به کار میروند که در بخش تفاوت NVR و DVR توضیح داده ایم، دستگاه های ضبط تحت شبکه معمولا برای انتقال تصویر از تکنولوژی های P2P و Ip static بهره میبرد.
  • این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.
  • نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد.
  • نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود.

دوربین اسپید دامدارای نام های مختلفی مانند دوربین چرخشی، دوربین PTZ و دوربین گردان است. قیمت دوربین دام نسبت به بولت به علت جنس بدنه، اندازه کیس و… اکثرا ارزان تر می باشد. از مشهور ترین این برندها می توان به داهوا، هایک ویژن، یونی ویو و… اشاره کرد. در فرایند انتخاب محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون مدل 7832P3