انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | cctvipcamera

دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. محل استفاده از این دوربین ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.

  • به این معنا که تمامی تجهیزات مورد استفاده در این دو سیستم مداربسته با هم متفاوت است.
  • بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.
  • دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.
  • آنها همچنین می‌توانند یک مشاوره رایگان در مورد انواع دوربین مدار بسته مناسب، برای کسب‌وکار شما و نحوه انطباق با قوانین کشوری انجام دهند.
  • این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند.
چراکه دقیقا طبق همان آمار ذکرشده، سارقین، مراکز و مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که امنیت زیادی ندارد و هیچ گونه تجهیزات ردیابی در آن ها استفاده نشده است. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند.

http://dieselcommittee.ir

در زمان فروش مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد. بنابراین قبل از اقدام به خرید دوربین تا پایان این مطلب همراه ما باشید. انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد.

دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه

ما به کابل 75 اهم نیاز داریم و کابل های از پیش ساخته معمولاً قادر به این کار نیستند. دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین مداربسته IP، انتخاب مناسبی برای صاحبان مشاغلی است که اغلب از مکان ضبط دور هستند و در حال حرکت هستند.

پک دزدگیر اماکن سیم کارت و خط ثابت شهری آسا بنفش

در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P