انواع دوربین مداربسته ویژگی و کاربرد آنها فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.

http://dieselcommittee.irدوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-T120-D

تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.

تفاوت دوربین کودک با سایر دوربین های مداربسته چیست ؟

فیلم‌های این دوربین را می‌توان به‌صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کرد. این دوربین‌ها فیلم‌های زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند تا به‌راحتی از هر جای دنیا به تصاویر دسترسی داشته باشید. معمولاً خوبی این محصول این است که هر لنز می‌تواند یک متر را بپوشاند.

  • اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند.
  • برای رویدادهای ناگوار، فیلم‌های دوربین مداربسته نقش کلیدی در جمع‌آوری و گردآوری داده‌ها، برای بررسی اینکه چه کسی چیزی در خانه یا محل کار شما نفوذ کرده یا دزدیده است، نقش ایفا می‌کند.
  • مهم ترین ویژگی دوربین روز و شب این است که این دوربین ها در محیط هایی با نور صفر هم میتوانند تصاویر با کیفیتی ضبط کنند.
  • رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است.
  • مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است.
  • این مدل نام خود را از بدنه گنبد مانندی که دوربین در آن قرار می‌گیرد گرفته است.
در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست. گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود. توجه به این اصل که هر دوربین با یک سیم جداگانه به دستگاه کنترل کننده وصل می شود و این خود با افزایش تعداد دوربین ها و مسافت بالای بین دوربین ها هزینه هنگفتی را سبب می شود. کابل متداول برای تصویر این دوربین ها کابل کواکسیال rg59 است گرچه ارتباط تصویر این دوربین ها با کابل های مختلف بر حسب نیاز امکان پذیر است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم. ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT5F