انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی مرکزی هایک ویژن | cctvipcamera

سازگاری اولین نگرانی است، اما شما همچنین می خواهید که با مجله خبری دوربین مداربسته آی پی شما به خوبی کار کند. به عنوان مثال، اگر دوربین های شما عملکرد بزرگنمایی دارند، اما نرم افزار شما اجازه بزرگنمایی را نمی دهد، آن نرم افزار بهترین گزینه برای شما نیست. دوربین مداربسته استوانه ای شکل هستند که برای استفاده در فضای باز ایده آل هستند. نقاط قوت آنها به طور خاص در برنامه هایی است که نیاز به مشاهده از راه دور دارند. این دوربین ها در داخل محفظه های محافظ نصب شده اند و در برابر گرد و غبار، خاک و سایر عناصر طبیعی محافظت می شوند. دوربین‌ها را می‌توان به راحتی با یک براکت نصب کرد و بسته به نیازهای کاربرد مورد نظر آن، با لنزهای ثابت یا وریفوکال نصب شد.

  • هرچقدر ظرفیت هارد و همچنین سرعت گردش آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.
  • بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.
  • برای سیم هایی با طول بیش از 100 متر، به یک سوییچ شبکه PoE نیاز است تا سیگنال داده را با استفاده از مقداری آمپراژ سیگنال PoE گسترش دهد، که بخشی از توان موجود به دوربین را می خورد.

از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید. DNR یا Digital Noise Reduction یک قابلیت دوربین مدار بسته است که به طور دیجیتال نویزهای تصویر را ازبین می‌برد.

http://dieselcommittee.ir

شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. از محبوبترین مدل های محصولات دوربین داهوا میتوان به مدل 1200DP و از دستگاه های ضبط به XVR5116 اشاره کرد، همینطور سوئیچ و تجهیزات شبکه این برند نیز از محصولات جذاب و پرفروش آن است. همینطور میتوان برای دسته بندی بهتر دوربین های مداربسته، آن ها بر اساس استفاده و طراحی ظاهری دسته بندی کرد، در تفکیک دوربین های مداربسته بر حسب شکل و ظاهر میتوانیم این دوربین ها را به چند دسته تقسیم کنیم.

دوربین مداربسته هماکسی 2مگاپیکسل مدل HMX-227AF

این کار برای به حداقل رساندن نوردهی بیش از حد در جایی که جسم در نتیجه نور بیش از حد مادون قرمز کاملاً سفید به نظر می رسد انجام می شود. تصویر زیر نمونه ای از عملکرد هوشمند IR روی دوربینی با دید در شب مادون قرمز 300 فوت است. در حالی که کامیون تنها 30 فوت از دوربین فاصله دارد، ویژگی IR هوشمند شدت IR را کاهش می دهد تا از “تابش خیره کننده IR” در اشیاء نزدیک به دوربین جلوگیری کند. به طور خاص، حصار در سمت کامیون رو به دوربین، اشیاء اصلی در فوکوس هستند. SmartIR شدت را کاهش می دهد تا اطمینان حاصل شود که آن اشیا بیش از حد در معرض تابش تابش IR قرار نمی گیرند.

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب cc308+

در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند. برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

دید در شب