خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند. این امر باعث شد که دوربین های تحت شبکه در پردازش اطلاعات سرعت بیشتری داشته باشند و با مجهز نمودن این دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک دوربین مداربسته پیشرفته دریافت نمود. دوربین های تحت شبکه به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به این دوربین ها از طریق مبدل PoE از بستر کابل شبکه انجام می شود و نیازی به سیم کشی برق نخواهد بود که این امر منجر به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت جدا خریداری کنید، اما خرید پک آماده و کامل دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات مورد نیاز می‌باشد، ارزان تر و آسان تر است.

انواع مختلفی از لنز ها وجود دارد و می توان دوربین ها را با توجه به لنز آن ها نیز تقسیم بندی کرد. سلام جناب دوستی عزیز، با موردی که شما فرمودید تا کنون مواجه نشده ایم، اما می توانید از برندهای مطرح داخل بازار مانند داهوا یا ایکس ویژن استفاده کنید که همگی در صورت نصب، عملکرد بدون مشکل خواهند داشت. منظور از indoor یعنی محیط های داخلی یا مسقف می باشد که برای این محیط ها اکثرا از دوربین های دام استفاده می شود.

http://dieselcommittee.irیک لنز زوم متغیر دستی باید با یک کلید آلن تنظیم شود تا بتوان بزرگنمایی کرد. لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند. به یاد داشته باشید، تصویری که در شب می بینید معمولا رنگی نیست، بلکه یک ویدیوی سیاه و سفید است. این به دلیل دید در شب دوربین است که توسط LED های مادون قرمز ارائه می شود که به آن اجازه می دهد در شرایط تاریک ببیند. LED های مادون قرمز اطراف لنز دوربین قرار میگیرد تا در جهت دید دوربین بتواند محیط را روشن کند.

دوربین چشم ماهی

معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. ببینید نمیشه یک محدوده دقیقی رو برای قیمت دوربین مداربسته دام بیان کرد.

  • پکیج های دوربین مداربسته، شامل یک پک کامل از وسایل مورد نیاز، جهت نصب و راه اندازی یک دوربین مدار بسته است.این پکیج ها معمولا دارای دو عدد دوربین مداربسته، یک دستگاه گیرنده اطلاعات، کابل جهت اتصال دوربین ها به دستگاه، منبع تغذیه مرکزی و تعدادی فیش هستند.
  • هر سال مدل‌های جدید DVR از ویدیوهای با وضوح بالاتر در مقایسه با سال قبل پشتیبانی می‌کنند.
  • اما به صورت حدودی میشه گفت از حدود 500 هزار تومان شروع میشه و تا بالای 10 میلینون تومان هم میرسه.
  • دوربین مداربسته و نرم افزار آن معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین مداربسته که حیات هستند و ضبط آنها روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می شود.
همناطور که از اسم این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی پیداست اطلاعات را بدون نیاز به سیم، و با استفاده از اینترنت که به سرور مرکزی وصل می شود جا‌به‌جا می کند. توجه داشته باشید که دوربین بی‌سیم فقط برای جا‌به‌جا کردن اطلاعات نیازی به سیم یا کابل ندارد، اما برای تامین برق خود نیاز به یک یا دو کابل دارد. دوربین دام از رایج ترین مدل دوربین های حال حاظر می باشد، و همچنین به علت ظاهر آن بیشتر بر روی سقف نصب می شود. این دوربین ها دارای پایه می باشد و اکثرا بر روی دیوار نصب می شوند اما می توان آن ها را بر روی سقف نیز نصب کرد. انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد. در سال های اخیر شرکت داهوا دوربین های جدید صدا دار خود را طراحی و روانه بازار کرد.

لیست قیمت دوربین مداربسته