دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | cctvipcamera

با استفاده از دوربین مداربسته می توانید لحظه وقوع جرم را ثبت و پیگیری های لازم را انجام دهید. همچنین در برخی موارد، وجود دوربین مداربسته در محل می تواند از وقوع جرم جلوگیری کند. دستگاه ضبط دوربین مداربسته با توجه به تکنولوژی دوربین دارای دو نوع DVR و NVR می باشد که در ادامه هر کدام را توضیخ خواهیم داد. همانطور که پیش تر هم گفتیم قیمت دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد، در این بخش به صورت کلی می خواهیم این انواع را مورد برسی قرار بدهیم.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل HDBW2431RP-ZAS-S2 – ایمن موج ثامن

در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد. این بزرگی در کیس دوربین مداربسته ارتباط مستقیم با دید در شب دوربین دارد و هر چه کیس دوربین بزرگتر بیشتر ، تعداد و مقدار LED های دید در شب بیشتر بوده و در نتیجه دوربین مداربسته ما متراژ بیشتری را برای دید در شب پوشش می دهد. برای رساندن برق به دوربین مداربسته تحت شبکه می توانید یا به صورت جداگانه کابل کشی نمایید یا از خاصیت POE در دوربین مداربسته تحت شبکه بهره ببرید. دوربین مداربسته بعد از دزدگیر یکی از مهم ترین نقش رو در تامیین امنیت فضا های صنعتی و اداری بازی می کند . که همیشه نقش مکمل رو در سیستم های امنیتی ایفا کرده مثلا زمانی که شما در سفر هستید و دزدگیر تون براتون پیامک هشدار ارسال میکنه میخوایین وضعیت رو چک کنید دوربین مداربسته با بحث انتقال تصویر راه دورش همیشه به کارتون میاد . در بیشتر موارد، بهترین نرم افزار به سادگی نرم افزاری است که با دوربین مداربسته های شما کار می کند و تمام عملکردهای مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

http://dieselcommittee.ir

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های شبکه ای به جهت صرفه جویی در سیم کشی در فواصل زیاد، دریافت کیفیت تصویر بالاتر نسبت به دوربین های AHD، امنیت بالاتر و امکان به شبکه و یکپارچه سازی کل دوربین ها محبوبیت خاصی در نزد استفاده کنندگان آنها کسب کرده اند. دوربین اسپید دام از قوی ترین و مناسب ترین دوربین ها جهت کنترل و نظارت و همچنین برسی جزئیات می باشد. در این کابل ها در کنار کابل کواکسیال یک کابل برق قرار داده شده که کابل کشی را برای کاربر دوربین های امنیتی و نظارتی آسان کرده است. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.

  • نکته بعدی که در تعیین قیمت دوربین مداربسته باید به آن توجه داشته باشید این است که دوربین‌های مدار بسته در دو نوع لنز ثابت fix و متحرک varifocalموجودند.
  • به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.
  • ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. هر دوربین مداربسته شبکه برای ارسال و دریافت اطلاعات ازپروتکل ارتباطی مختص خود استفاده می کند.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

دوربین ها مجاز به نصب در یک منطقه خصوصی از یک محل کار که مردم انتظار حفظ حریم خصوصی کامل را دارند، نمی باشد به عنوان مثال، مکان هایی مانند سرویس های بهداشتی یا رختکن باید دارای حریم خصوصی کامل باشند. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.

دوربین آندوسکوپی