دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | cctvipcamera

همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و … بسته‌های نرم‌افزاری متعددی در اینترنت وجود دارد که امکان ضبط انواع دوربین‌های امنیتی را در رایانه فراهم می‌کند. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد که رایانه خود را روشن بگذارید و دوربین ها را روی رایانه ضبط کنید و با عدم خرید دستگاه دیگری در هزینه صرفه جویی کنید. با این حال، زمانی که کامپیوتر به دلیل نامعلومی هنگ می کند یا توسط یک به روز رسانی ویندوز قطع می شود، احتمال خرابی وجود دارد که در زمان نامناسب می تواند پرهزینه و ناامید کننده باشد.

دوربین مداربسته TORBO HDمدل DS-2CE16D0T-EXIPF(2.

از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود. هایپر صنعت فامکو مفتخر است تا دوربین های آنالوگ خود را با فناوری HD، Full HD و HDCVI به مشتریان ارائه کند. همانطور که بالاتر گفتیم دستگاه های DVR برای ضبط تصاویر دوربین های AHD و دستگاه های NVR برای ضبط تصاویر دوربین های تحت شبکه IP به کار میروند که یکی از تفاوت های بزرگ آنها در رعایت طول سیم کشی انهاست. داهوا دوربین های تحت شبکه و آنالوگ خود را در دو سری کوپر و معمولی روانه بازار میکند، انتقال تصویر محصولات شرکت داهوا از طریق P2P و Ip Static انجام میپذیرد. یکی از بزرگترین مصارف دوربین های مداربسته استفاده از آنها در مسیر ها و جاده هاست، دوربین های سرعت سنج و کنترل سرعت از مهم ترین ابزار های پلیس در چندین سال گذشته برای بهبود وضعیت راه ها و جاده و نظارت بر عملکرد راننده و جریمه رانندگانی که رانندگی پرخطر دارند است.

همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است. پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید.

  • دوربین‌های IP از نوع PoE می‌توانند ویدیو، صدا و کنترل‌های PTZ را به عنوان سیگنال داده ارسال کنند که امکان انتقال تا 100 متر را فراهم می‌کند، مگر اینکه از یک سوییچ شبکه PoE برای تکرار سیگنال داده استفاده شود.
  • قدم بعدی در انتخاب هارد برای خرید دوربین مداربسته این است که دوربین های به کار رفته در سیستم دارای با چه کیفیتی می باشند.
  • لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند.
  • 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.
مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. امروزه تقریباً تمام دوربین و دی-وی-آر ها دارای امکان انتقال تصویر هستند و این قابلیت نیز امکان فوق العاده و آپشن خاصی به شما نمی آید. هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط 5 مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش 5 مگاپیکسل دارد. معقوله دوم، تفاوت بعدی دستگاه های NVR و DVR در پشتیبانی دوربین با پروتکول های بیسیم است، دستگاه های تحت شبکه میتوانند از دوربین های بیسیم نیز پشتیبانی کنند، این در حالی است که دستگاه های DVR تنها از دوربین های باسیم پشتیبانی میکنند.

http://dieselcommittee.ir

همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند . از این رو در انتخاب دوربین مداربسته بالاترین کیفیت را با توجه به بودجه و هدف خود انتخاب نمایید .

پکیج دوربین مداربسته یوشیتا 2 عددی | خرید دوربین مداربسته یوشیتا