دوربین مدار بسته مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین | cctvipcamera

فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد. در طراحی و ساخت انواع دوربین مدار بسته فناوری های مختلفی به کار می رود. تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ و… از جمله تکنولوژی های پر کاربردیست که در تولید دوربین مداربسته استفاده می شود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های مداربسته IP به جهت کوتاه کردن سیم کشی تا دستگاه مرکزی به کار میروند که در بخش تفاوت NVR و DVR توضیح داده ایم، دستگاه های ضبط تحت شبکه معمولا برای انتقال تصویر از تکنولوژی های P2P و Ip static بهره میبرد. در واقع دستگاه های ضبط دوربین مداربسته، قلب سیستم های دوربین مداربسته می باشند، این دستگاه ها وظیفه مهمی دارند که آن این است که باید اطلاعات و تصاویر را دریافت آن ها را به داده های دیجیتال تبدیل و سپس در هارد دیسک ذخیره کنند. تا هر زمان که نیاز به این اطلاعات و تصاویر داشتید، بتوانید به راحتی تصاویر دوربین مداربسته خود را بازبینی کنید. دوربین مداربسته اسپید دام دارای زاویه دید 360 درجه می باشد و شما می توانید از راه دور دوربین اسپید دام خود را بچرخانید تا زاویه مورد نظر خود را ببینید. در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1239TP-LED

از جمله ویژگی های کاربردی و اصلی یک دوربین های نظارتی متحرک این است که در قدم اول کاربر می تواند جهت دوربین را به وسیله کنترلر عوض کند. که باعث می شود در هنگام نصب دوربین نصاب قدرت مانور بالایی داشته باشد و از این بتواند دوربین بالت را هم به صورت سقفی و هم به صورت دیواری نصب نماید. همانطور که در این قسمت توضیح دادیم دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند در نقش های مختلفی ظاهر شود که به بعضی از آن ها اشاره کردیم. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. خط دوربین با ارائه کیفیت تصویر چشمگیر، محصولات فوق العاده بادوام و ضد خرابکاری را با ویژگی هایی مانند منوی OSD از طریق Up-the-Coax ، روشنایی EXIR، زوم موتوری ارائه می دهد.

  • دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند.
  • بسیاری از افراد ظاهر و زیبایی دوربین مدابسته بولت را دوست ندارند و به همین دلیل ترجیح می دهند تا از این دوربین مداربسته در فضاهای داخلی استفاده نکنند.
  • منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد.
  • در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد.

شما می توانید از هر سیم کارتی مانند ایرانسل ،همراه اول یا رایتل در این دوربین ها استفاده کنید. نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است. به دلیل نصب این دوربین ها بر روی سقف، گاها نیز به این دوربین ها دوربین های سقفی نیز می گویند. دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. دوربین مدار بسته را به مانند تمام وسایل دیگر، به راحتی از طریق اینترنت میتوان خریداری کرد. باخرید آنلاین دوربین مداربسته از سایت های معتبر و مطمئن از ایمنی هر محیطی آرامش خاطر خواهید یافت.

است کوشیده ایم تا از چیستی و ماهیت دوربین مداربسته، تاریخچه و انواع آن، همچنین مشاوره های خرید را برای شما عزیزان به رشته تحریر درآوریم. هردو، دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن دارای مزایا و معایبی هستند و بهترین حالت استفاده از هر آنها می باشد، جهت اطلاعات بیشتر به صفحه دزدگیر اماکن یا دوربین مداربسته بروید. دوربین مداربسته HDCVI و یا High Definition Composite Video Interface نوعی دوربین مداربسته می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و شرکت داهوا تولید کننده این سری از دوربین ها بوده است. این نوع دوربین ها مانند دوربین های اسپید دارم دارای قابلیت زاویه دید 180 یا 360 درجه ای هستند.

http://dieselcommittee.ir