قیمت دوربین مداربسته ⭐خرید دوربین مداربسته ⭐لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان | cctvipcamera

این سیستم ها نیازهای اولیه به دوربین مدار بسته را برطرف کرد اما به مرور چالش های جدید موجب شد تا سیستم های تحت شبکه طراحی و معرفی شوند. قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند.

خرید دوربین مداربسته DMS

در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است. از سری دوربین های پر کاربرد برای کاربری خانگی دوربین بیبی کم است که با نصب آن در محیط مورد نظر امکان کنترل و نظارت بر کودک، سالمند یا پرستار آنها وجود دارد. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

دوربین بیسیم گردان آیمو مدل Imou Ranger 2-IPC-A22EP-V2-D

همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد. برندهای چینی معمولاً این دوربین های مداربسته را تا کیفیت ۵ مگاپیکسل تولید می‌کنند. که البته معمولاً ۵ مگاپیکسل اعلام شده توسط اکثر برندهای چینی ۵ مگاپیکسل واقعی نمی باشد ولی برندهای معتبر نظیر سامسونگ و امثال آن این دوربین های مداربسته ای اچ دی را تا کیفیت 4 مگاپیکسل تولید می کنند. همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است .

http://dieselcommittee.irشناخت درست مجله خبری دوربین مداربسته آی پیی که می‌خواهید دوربین‌های خود را قرار دهید، شما را به دانش مورد نیاز در انتخاب دوربین مداربسته مجهز می‌کند که تصویری باکیفیت ارائه می‌دهد بدون اینکه به ضرر شما باشد. به یاد داشته باشید که جزئیات صورت در طول شب 5 تا 10 فوت کمتر خواهد بود. قیمت دوربین مداربسته(بدون تجهیزات)، از 300 هزار تومان شروع می شوند و با افزایش و بهبود کیفیت، نوع و لنز های آنها، این قیمت افزایش می یابد و به مثبت یک میلیون تومان می رسد. هر کدام از این دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی ها خاصی که دارند گزینه ی مناسب تری برای محیط های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز صورت می گیرد.

  • یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.
  • که همیشه نقش مکمل رو در سیستم های امنیتی ایفا کرده مثلا زمانی که شما در سفر هستید و دزدگیر تون براتون پیامک هشدار ارسال میکنه میخوایین وضعیت رو چک کنید دوربین مداربسته با بحث انتقال تصویر راه دورش همیشه به کارتون میاد .
  • افراد باتوجه به نیاز خود می توانند دوربین هایی با قابلیت های متفاوت انتخاب کنند مثلا قابلیت تشخیص حرکت که می تواند برای افراد مفید باشد یا قابلیت دید در شب که برای کسانی که بیشتر تصاویر شب را نیاز دارند مناسب است .
  • معوملا از دوربین های امنیتی و نظارتی متحرک PTZ اسپید دام در فضاهای باز استفاده می شود و می توان نقاطی را به صورت اتوماتیک برای جهت دوربین در سیستم دوربین های نظارتی تعریف کرد.
سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. انتقال تصویر دوربین مداربسته در تمامی سیستم های مداربسته آنالوگ ، آنالوگ HD و تحت شبکه قابل انجام می باشد.در صورتی که شما یک شبکه یکپارچه سیمی یا بی سیم بین محل ضبط تصاویر دوربین ها و محل دیدن آنها داشته باشید امکان انتقال تصویر بدون اینترنت هم وجود دارد. در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید.

دوربین مداربسته