خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | cctvipcamera

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. حال که با کاربرد دوربین مداربسته بیسیم آشنا شدیم، افزایش ایمنی فضا با دوربین وای فای را مورد بررسی قرار می دهیم. داشتن امنیت، مهم ترین شرطی است که یک فضا چه مسکونی باشد و چه کاربری دیگری داشته باشد، به آن نیاز دارد. چه مکانی عمومی، چه خانه ای که در آن کودکی تازه متولد شده، چه شرکت و اداره ها، تمامی این ها زمینه را برای نصب و مجهز کردن فضا به دوربین مداربسته بیسیم ایجاد می کند.

دوربین مداربسته آنالوگ بولت داهوا HD-CVI مدل DH-HAC-HFW1400TP-A

با مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین های آی پی می توانید تصاویر آن را به صورت زنده بر روی موبایل یا کامپیوتر خود در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت مشاهده کنید. دوربین مدار بسته توربو اچ دی Turbo HD یکی از انواع دوربین های ویژه به شمار می رود که دو ویژگی مهم را با هم ترکیب کرده و محصولی را ارائه کرده است که کیفیت مگاپیکسلی را در بستر آنالوگ یا کواکسیال ارائه می دهد. به همین دلیل قیمت دوربین های توربو اچ دی نسبت به دوربین های تحت شبکه پایین تر آمده ولی در عین حال می توانند همان کیفیت را ارائه دهند. در یک دوربین مداربسته Turbo HD بخشی قرار دارد که سیگنال های HD را پردازش می کند. تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد.

  • نظارت تصویری تخصص هایك ویژن است و از 2001 میلادی توانسته سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهد.
  • دوربین بولت در برابر گردوغبار و رطوبت و به‌طور کلی شرایط نامساعد جوی مقاوم بوده و با خیال راحت می‌توانید آن را در باغ، ورودی و خروجی اماکن، پارکینگ‌ها، کارخانجات، انبار‌ها و … نصب کنید.
  • در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند.
  • دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند.

نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است؛ یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید. فروشگاه اینترنتی سرای شبکه با هدف تامینتجهیزات شبکه و دوربین مداربسته در سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده است تا در این راستا بتواند کالاها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا به مشتریان گرامی خود عرضه کند. امید است که بتوانیم بهترین کالاها ار با مناسب‌ترین قیمت همراه با مشاوره تخصصی در اختیار متخصصین شبکه قرار دهیم. اندازه یلنز دوربین مداربستهمعمولا بین 2.8، 3.6، 4، 6، 8، 12 و 16 میلی متر می تواند باشد؛ که به نسبت مکانی که دوربین در آنجا کار گذاشته می شود و میدان دیدی که برای دوربین مورد نظر است، این لنز ها انتخاب می شود.

http://dieselcommittee.ir

سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد. در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست. در واقع تنها نیاز است که در پشت دستگاه ضبط کننده شما یک خروجی LAN وجود داشته باشد که اکثر دوربین ها این مورد را دارند و بعد شما باید اپلیکیشن مرتبط با دوربین مورد نظرتان را روی گوشی خود نصب کرده و تصاویر را مشاهده نمایید. دوربین مداربسته وای فای 360 درجه برایتون مدل 7832P3 کیفیت فوق العاده تصویر (2 مگاپیکسل) دوربین وای فای دارای نرم افزار و راهنمای گویای فارسی قابلیت چرخش 355 درجه افقی و 90 درجه عمودی پشتیبانی از حافظه جانبی تا 128… علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد.

ارتباط بدون واسطه بین خریداران و تامین کنندگان از جمله مزیت های ویترین نت است که در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این تولیدکنندگان و وارد کنندگان نیز می‌توانند با پیوستن به دیگر تامین کنندگان در ویترین نت ، محصولات خود را از طریق این بازار آنلاین B2Bبه فروش برسانند. این نوع لنزها میدان دید افقی ثابت دارند و باید مکان دوربین را به صورت فیزیکی نزدیک یا دور از ناحیه تحت نظارت خود حرکت دهید تا بتوانید میزان جزئیات قابل مشاهده را تغییر دهید. لنزهای ثابت برای مشاهده عمومی یا زمانی که ناحیه تحت نظارت شما مانند ورودی ها کوچک است کاربرد دارند و به عنوان کم هزینه ترین لنزها شناخته می شوند.

دوربین مدار بسته خورشیدی (بدون نیاز به برق)