بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

ضبط رنگی یکی از مواردی است که باید در نظر گرفته شود و هر چه میزان رزولوشن بالاتر باشد اندازه فایل نیز بزرگتر است. به همین جهت است که برخی افرای دوربین هایی با کیفیت 4K دریافت می کنند و حسگرهای حرکتی برای صرفه جویی در فضا را فعال می کنند. شما علاوه بر خرید دوربین بولت به‌صورت تکی می‌توانید پکیج دوربین مداربسته بولت را با قیمت پایین‌تری از فرافن مارکت خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت محصولات و گرفتن مشاوره رایگان با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. قدم بعدی در انتخاب هارد برای خرید دوربین مداربسته این است که دوربین های به کار رفته در سیستم دارای با چه کیفیتی می باشند. هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد.

نقش بازدارندگی دوربین مدار بسته

شما به راحتی و با داشتن یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید.

  • دوربین بیبی کم که به دوربین پرستار یا دوربین مراقبت کودک هم معروف است، برای کنترل کودکان و سالمندان بسیار مناسب است.
  • فاصله کانونی و قابلیت تنظیم فاصله کانونی تعیین می کند که دوربین چه نوع لنزی دارد.
  • هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.
  • در این دوربین ها بدون اینکه نیاز باشد مجددا کابل کشی انجام شود سیستم آنالوگ روی سیستم HD منتقل می شود.

بنابراین اگر به دنبال یک دوربین مداربسته ارزان و با کیفیت هستید، دوربین های AHD بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. تا به اینجا با انواع دوربین های مدار بسته چه از لحاظ شکل ظاهری و چه از لحاظ عملکرد و سیستم انتقال تصویر آشنا شدید و می توانید دوربین مورد نیازتان از میان برندهای مختلف ایرانی و خارجی انتخاب نمایید. بعد از خرید یک دوربین یا پکیج دوربین مداربسته شما قطعا نیاز به نصب دوربین مدار بسته دارید که به صورت تخصصی توسط کارشناسان مربوط انجام می شود. ولی در ادامه توضیحی مختصر از سه مدل نصب دوربین ارائه می دهیم تا با آن کمی آشنا شوید. این تکنولوژی جدید با نام انگلیسی High Definition Composite Video Interface شناخته شده است که نوع جدیدی از دوربین های مداربسته می باشد.

http://dieselcommittee.ir

برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. اگر به لیست قیمت دوربین مداربسته توربو HD هایک ویژن مراجعه کرده باشید مشاهده خواهید کرد؛ انواع دوربین با قیمت های متفاوت وجود دارند. حتی گاهی دو دوربین مداربسته توربو HD با یک کیفیت تصویر با دو قیمت متفاوت در لیست دیده می شود. به این موضوع دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در قیمت دوربین هایک ویژن تاثیرگذار هستند.

نقش مراقبتی دوربین مداربسته