قیمت دوربین مدار بسته 26 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | cctvipcamera

علاوه بر این، با اتصال سخت به دستگاه ضبط ، می توانید کاملاً به سیستم تکیه کنید. آن‌ها نسبت به دوربین‌های بی‌سیم کمتر رایج هستند، اما می‌توانند گزینه مطمئن‌تر و مطمئن‌تری باشند، مخصوصاً برای مشاغل یا خانه‌هایی که فعالیت زیادی دارند. چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید.

  • بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود.
  • دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارد؛ به عبارت دیگر پانورما است.
  • سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است.
  • دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن قابلیت پشتیبانی از 16 عدد دوربین تحت شبکه را دارد.
  • در این صفحه با توجه به برند مورد نظر می توانید لیست قیمت دوربین و دستگاه ضبط در آن برند را دانلود کنید.

دوربین مداربسته C-Mount می تواند یکی دیگر از گزینه های همه کاره و قابل اعتماد باشد. آنها با قابلیت تطبیق میدان دید و تناسب با لنزهای تخصصی عرضه می شوند و می توانند برای اهداف مختلف استفاده شوند. مانند دوربین های Bullet، آنها نیز بسیار قابل مشاهده هستند و متعاقباً از مجرمان احتمالی جلوگیری می کنند. آنها را در یک محفظه ناهموار که می تواند در برابر دمای شدید مقاومت کند، پیدا خواهید کرد. گفته می شود، می تواند گزینه ای عالی برای راهروها، مراکز خرید، رستوران ها و سایر موارد با نیاز به نظارت بر یک منطقه بزرگ در زاویه وسیع تر باشد. سیستم های دوربین مداربسته Dome یک راه عالی برای جلوگیری از مجرمان و افزایش امنیت در کسب و کار شما بدون جلب توجه است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد . اگر قصد دارید دوربین را در مکانی پر‌تردد نصب کنید، لازم است تا رزولوشن و وضوح بالاتری داشته باشد. در غیر اینصورت دوربین بولت با رزولوشن 2 یا 4 مگاپیکسل هم کار شما را راه می‌اندازد. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند.

فاکتورهای مهم در قیمت دوربین مداربسته

از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید. دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است. عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند. برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد. خرید دوربین بی سیم به دلیل هزینه‌های پایین نصب، صرفه جویی در مصرف کابل، پایین تر بودن قیمت دوربین بیسیم و هم چنین راه اندازی آسان، در بین مصرف‌کنندگان تجهیزات امنیتی مدرن، بسیار محبوب می باشد.

http://dieselcommittee.ir