بررسی کیفیت و قیمت 6 برند دوربین مداربسته | cctvipcamera

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی پلکو یکی دیگر از برندهای معروف و البته قدیمی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و تجهیزات نظارتی مکمل است. این شرکت در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و آنالوگ به فعالیت اشتغال دارد. برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند. دوربین مداربسته ورتینا دارای انواع دوربین تحت شبکه Vertina ، دوربین HD-TVI ورتینا و همچنین دوربین های توربو اچ دی ورتینا می باشند. دوربین های مداربسته ELM دارای انواع دوربین های ELM تحت شبکه و AHD دوربین های آنالوگ ELM می باشند.

  • این برند نیز یکی از برندهای بسیار پرفروش در سراسر جهان است و در ایران در مقام دوم در فهرست پرفروش ترین دوربین مداربسته، قرار می‌گیرد.
  • در کشور ما به دلیل وجود برندهای مختلف، یافتن بهترین دوربین مداربسته ایرانی ارزان قیمت سخت شده است!
  • بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربین‌های مدار بسته در جهان آورده شده است.
  • سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم.
برای دریافت قیمت دوربین مداربسته کاستل به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.

http://dieselcommittee.ir

بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید. در قسمت Format نیز نوع فایل را انتخاب کنید و در پایان روی شروع پشتیبان کلیک کنید. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد. محصولات هایک ویژن تا کنون در بیش از 100 کشور در جهان به فروش رسیده است و این شرکت در نقاط مختلف جهان از جمله هنگ کنگ ، هلند ، دبی ، روسیه ، آمریکا ، ایتالیا ، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد.

هشت معیار کلیدی مهم برای انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته

این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد. اگر واقعاً قصد دارید یک برند را برای خرید انتخاب کنید، ما در ابتدا به مشاء پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان متخصصین ما در مجموعه نصب برتر کمک بگیرید.

همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند. شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مدار بسته در رشت با ما تماس بگیرید.

گارانتی محصولات