خرید دوربین مدار بسته خرید انواع خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد. از این دوربین ها بیشتر در مواقعی استفاده می شود که نیاز است که فرد تصاویر دوربین مداربسته را همزمان نظارت کند. از اینرو فرد می تواند با استفاده از قابلیت ptz سیستم های مداربسته ، دوربین را به هر جهت که می خواهد بچرخاند و در هر جا که می خواهد زوم کند.

http://dieselcommittee.irتعیین این تهمجله خبری دوربین مداربسته آی پیات در کسب و کار یا تجارتتان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد.

دوربین مداربسته IP (

در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید. جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید. برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.

  • دوربین های چرخشی یا speed dome و یا ptz به کلیه دوربین های مداربسته گفته می شود که قابلیت چرخش دوربین در جای خود بوسیله کنترل کننده یا اتوماتیک فراهم شده باشد.
  • در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .
  • Nvr در واقع مرکز اتصال شبکه بشمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود.
  • ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است.
  • در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد.
  • دوربین های مداربسته مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند.
پس عقلانی است که به سراغ فروشگاه یا شرکتی بروند که فاقد دوربین مداربسته باشد. دوربین های مداربسته فروشگاهی در اولین گام به عنوان یک نگهبان هوشیار برای کسب و کار شما هستند. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.

دوربین های مدار بسته صنعتی:‌

فیلم‌های این دوربین را می‌توان به‌صورت آنلاین از هر نقطه از جهان مشاهده کرد. این دوربین‌ها فیلم‌های زنده را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند تا به‌راحتی از هر جای دنیا به تصاویر دسترسی داشته باشید. معمولاً خوبی این محصول این است که هر لنز می‌تواند یک متر را بپوشاند.