خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | cctvipcamera

عوامل زیادی بر قیمت دوربین مداربسته بولت تاثیرگذار است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برند دوربین، تکنولوژی و قابلیت‌های به‌کار رفته در دوربین اشاره کرد. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است.

نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. شاید خیلی علاقمند به دانستن زمان رسیدن بسته‌هایتان به درب منزل هستید. برای مثال اگر در یک محله خطرناک زندگی می‌کنید ممکن است به دوربین پیشرفته‌تری نیاز داشته باشید، نسبت به اینکه هدفتان فقط کنترل رفت و آمد و روابط فرزندان باشد.

http://dieselcommittee.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته آی پی ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز مورد استفاده قرار داد. در تکنولوژی های جدید دوربین های بیسیم، شاهد ظهور دوربین های مراقبتی هستیم. این دوربین ها، که با هدف نظارت و مراقبت از کودک طراحی شده اند؛ برای نظارت های سازمانی نیز مناسب می باشند.بیبی کم شیائومیوبیبی کم V380از معروفترین و بهترین این دوربین ها می باشند.

دوربین لامپی ۳۶۰ درجه

از بین برندهای سیستم های نظارتی ، Dahua دارای مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در انواع دوربین ها و دستگاه های DVR/NVR می باشد. ثبت تصاویر در تاریکی به‌واسطه وجود LED‌های مادون قرمز در اطراف لنز صورت می‌گیرد و اغلب دوربین‌ها، تصاویر را در تاریکی به‌صورت سیاه و سفید ثبت می‌کنند، مگر اینکه دوربینی که می‌خرید قابلیت دید در شب رنگی داشته باشد. دوربین های Colorvu هایک ویژن و فول کالر داهوا در لیست قیمت دوربین بولت، توان ثبت تصویر رنگی در 24 ساعت شبانه‌روز را دارند. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد. شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است.

پکیج دوربین مدار بسته بیسیم لانگسی 4K | دوربین مدار بسته وای فای WIFI

فرستنده های دیجیتال، حساسیت کم تری نسبت به نویز و شرایط محیطی دارند؛ به همین دلیل است که، به عنوان دوربین وای فای نیز در بازار شناخته می شود. این دوربین‌ها سال‌های طولانی می تواند تصاویر و برای شما ذخیره کنند اما با مرور زمان و گذشت سالها کیفیت تصویر هم پایین خواهد آمد. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید. همچنین از دوربین های دام برای فضاهای داخلی و از دوربین های بولت برای فضای خارجی می توان استفاده کرد. در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است.

  • در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید.
  • در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.
  • اگر قصد دارید دوربین را در مکانی پر‌تردد نصب کنید، لازم است تا رزولوشن و وضوح بالاتری داشته باشد.
  • در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید.
  • این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست.