انواع دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته ویلا و منازل شرکت ایمن تصویر امرتات | cctvipcamera

این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند.

  • تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.
  • ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد.
  • علاوه بر رزولوشن، میزان دید دوربین، توسط لنز و میزان دید در شب توسط مادون قرمز تعیین می‌شود.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته متحرک را بام های دوربین مدار بسته اسپید دام یا دوربین PTZ نیز می شناسند. دوربین مدار بسته اسپید دام یا متحرک چرخشیدوربین های متحرک دارای تنوع زیادی می باشد و همچنین دارای کاربردهای فراوان می باشد. به عنوان مثال فرض کنید برای فرزند خود برای نگه داری پرستار استخدام کرده اید و در زمانی که خود و همسر شما در منزل حضور ندارند می توانید با خرید دوربین مدار بسته و به کار گیری آن در هر ساعتی که خواستید کودک خود را ببینید و به صورت زنده از حال وی با خبر باشید. با کیت دوربین مدار بسته منبع تغذیه دوربین ها به تعداد دوربین ها بستگی دارد. یک کیت دارای منبع تغذیه سبک لپ تاپ است، بنابراین هر کسی می تواند آن را دستکاری کرده و آن را خاموش کند.

http://dieselcommittee.ir

کاربران همچنین دید واضحی از تعداد افراد وارد و خروج از یک مکان برای بهبود امنیت و ایمنی دارند. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود. برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. تمامی تقسیم بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند. در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد.

دوربین دام تحت شبکه داهوا مدل Dahua HDW1431T1P-0280B-S4

اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود. شما باید به این توجه کنید که دوربین را برای چه کاری می خواهید مثلا برای کنترل منزل یا برای کاربرد صنعتی ، برای کنترل ترافیک یا اینکه برای کنترل نقل و انتقالات ، ورودی ها یا خروجی ها می خواهید که هر کدام دوربین مخصوص خود را با قابلیت های منحصر بفرد خود را دارند. اگر دنبال بهترین مدل هستید در فروشگاه کارپیما انواع سیستم های امنیتی وجود دارد .

دوربین xp 219