قیمت دوربین مداربسته CCTV آی تی بازار | cctvipcamera

دوربین هایی که نمی توانند باران یا باد شدید را تحمل کنند نمی توانند مناسب شما باشند. مناسب است قبل از خرید بررسی کنید و به دنبال دوربینی باشید که بتوانند فرسودگی و فرسایش آب و هوا را کنترل کنند. یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دوربین مداربسته وضوح تصویر و یا وضوح فیلم ضبط شده است. اگر ضبط ویدیو ها تار باشد و چهره قابل شناسایی نباشد دوربین های امنیتی هیچ گونه فایده ای نمی توانند داشته باشند. بالاترین و گرانترین وضوح تصور مربوط به دوربین های با وضوح 4K UHD است. اما همچنان می توانید دوربین های نظارتی را خریداری کنید که با 1080p یا 720p ویدیو ضبط می کنند و کیفیت های ضبط ویدیو کمتر از این ها می تواند استانداردهای لازم را نداشته باشد و بسیار مبهم باشد.

دوربین مدار بسته قیمت، خرید و نصب

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی 8 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی ارائه می دهد. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع دام و دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن از نوع بولت در این لیست به چشم می خورند. دوربین 6 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالایی بوده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالایی ارائه می دهد. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید.

به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. برای جلوگیری از ایجاد نویز در دوربین هایی با قابلیت دید در شب توصیه می شود که حداقل آداپتور 12 ولت 2 آمپر خریداری شود. یا اگر تعداد 4 عدد دوربین مدار بسته دارید از آداپتور 12 ولت 8 آمپر استفاده شود.

دوربین مدار بسته پلاک خوان هایک ویژن مدل DS-2CD2625FHWD-IZS

به طور مثال دوربین تحت شبکه داهوا که یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین مدار بسته در جهان می باشد. مجهز به ویژگی Motion Detector است که سبب می شود دوربین زمانی روشن شود که حرکتی را تشخیص می دهد. در نتیجه برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید از نیازهای کاربری مورد نظر خود آگاه شوید و سپس با توجه به بودجه خود اقدام به خرید نمائید. البته توصیه ما این است که اگر دوربین IP مورد نیاز شماست، از دوربین های موجود در لیست قیمت هایک ویژن تحت شبکه انتخاب کنید. انتخاب از لیست قیمت هایک ویژن به شما این امکان را می دهد تا دوربین های ترند شده و موجود در بازار را خریداری کنید.

  • می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد.
  • بسیاری از سیستم های امنیتی خانه شامل یک یا چند دوربین امنیتی داخلی به عنوان بخشی از سیستم کلی هستند.
  • تمامی حقوق این وب سایت برای فروشگاه اینترنتی سرای شبکه محفوظ می باشد.
  • دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی…
  • به بیان بهتر، دوربین وای فای، برای انتقال تصویر یا صدا به کاربر، نیازی به سیم کشی نداشته و اتصال به شبکه جهانی اینترنت، کار را در دوربین wifi راحت کرده است.

و نسبت به فروش انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود. در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. دوربین مدار بسته کلمه ای که این روزها زیاد آن را می شنویم و اکثرا با عملکرد آن آشنایی داریم.

http://dieselcommittee.ir