انواع دوربین مداربسته خانگی دوربین مداربسته ویلا و منازل شرکت ایمن تصویر امرتات | cctvipcamera

اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید. در این مقاله سعی داریم دوربین ها را از لحاظ ظاهر، کیفیت، لنز و… دسته بندی کنیم. در زمان فروش دوربین مداربسته معمولاً فروشنده زمان کافی برای ارائه این مطالب به شما را ندارد. کابل شبکه که برای دوربین مداربسته تحت شبکه IP استفاده می شود، فقط دارای رتبه بندی داخلی است و برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود، . در حالی که کابل شبکه CAT5e و CAT6 مقاوم در برابر آب و هوا موجود است، بسیار گران است. بسته به اینکه چقدر سیم واقعاً در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار می گیرد، باید انتخاب کنید که آیا محافظت از کابل با یک محافظ مقرون به صرفه تر است یا خرید یک کابل مقاوم در برابر آب و هوا.

تفاوت رزولوشن تصویر 1080P با 1080N

اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربری دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند.

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید. به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم قرار دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند.

  • حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.
  • دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید.
  • با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی نیازهای عملکرد و ذخیره سازی بالا پروژه های سازمانی را برآورده کند.
  • دوربین های شبکه ای به جهت صرفه جویی در سیم کشی در فواصل زیاد، دریافت کیفیت تصویر بالاتر نسبت به دوربین های AHD، امنیت بالاتر و امکان به شبکه و یکپارچه سازی کل دوربین ها محبوبیت خاصی در نزد استفاده کنندگان آنها کسب کرده اند.
هرچه سطح کیفیت دوربین مداربسته کمتر باشد، قابلیت دیدن محیط از طریق آن در نور کم هم ضعیف تر است. اگر به دنبال تجهیزاتی هستید که به شما امکان بدهند تا حتی در تاریکی مطلق هم دید داشته باشید، باید از روشن‌کننده‌های مادن قرمز IR داخلی استفاده کنید و این باعث بالا رفتن قیمت دوربین مداربسته برای شما می‌شود. بازبینی تصاویر ضبط ضده دوربین مدار بسته از طریق دستگاه DVRاز امکانات انتقال تصویر دوربین مداربسته می توان به مانیتور تصاویر به صورت زنده و Live اشاره کرد.

ups با ولتاژ 12 ولت (DC) برای دوربین مداربسته:

از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت و این موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین مداربسته شبکه خواهد شد. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یکی از عواملی که در تصاویر ارائه شده توسط دوربین های مداربسته اهمیت ویژه ای دارد توانایی و نحوه ارائه رنگ ها و کیفیت آنهاست. هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست. در این راستا تولیدکنندگان دوربین های مداربسته دست به ابداع فناوری هایی برای تنظیم نور سفید در تصاویر زده اند که AWB یکی از آنهاست و در ادامه به معرفی آن می پردازیم. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد.

http://dieselcommittee.ir