خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | cctvipcamera

شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل مجله خبری دوربین مداربسته آی پی خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند. در نظر داشته باشید برخی از برندهای دوربین مداربسته به صورت ساختگی بوده و اعتباری ندارند. کیفیت این محصولات به هیچ عنوان تایید نشده است و هیچ شرکتی نسبت به خدمات بعد از فروش آنها پاسخگو نیست. حتماً در انتخاب خود برندهای اصلی و شناخته شده دوربین مداربسته را مدنظر قرار دهید. انواع دوربین های مداربسته در این دسته بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند.

دوربین آینه ای کلارو ( دو دوربین )

با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید. نکته مهم و کاربردی در مورد دوربین مداربسته صدا دار داهوا این است که این سری محصولات مدار بسته برای ارسال سیگنال صدا به کابل و پورت جداگانه ندارند و از همان پورت و کابل کواکسیال کانال دوربین مداربسته متناظر صدا و تصویر به صورت یکجا ارسال می شود. اساس کار دید در شب در دوربین مداربسته دید در شب بر مبنای IR cut می باشد و کم شدن نور محیط دید در شب دوربین به صورت اتوماتیک فعال می شود.

  • شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در ضمینه توسعه فناوری های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه سخت افزار و هم نرم افزار بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .
  • دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …
  • یکی از محدودیت‌های مشترک در همه دوربین‌های IP این است که طولانی‌ترین فاصله‌ای که یک کابل شبکه می‌توان اجرا کرد 100 متر است.
  • تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و …
  • قیمت دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است.

برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، دوربین مداربسته بیبی کم نیازی به نصب ندارد، و به همین دلیل هر کسی می تواند به راحتی دوربین را بردارد. دوربین مداربسته بیبی کم دارای ویژگی دو طرفه می باشد، یا به عبارتی دیگر این دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر هستند تا صدا را پخش کنند یا انتقال دهند. دوربین مداربسته لامپی دارای زاویه دید 360 درجه می باشد و یا به عبارتی دیگر دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین چشم ماهی است. دوربین دام برعکس دوربین بولت بیشتر مناسب فضاهای داخلی می باشد و به علت کوچیک بودن آن می توانید با نصب بر روی سقف، از دید و دست خرابکارن دور باشد. اکثرا دوربین های مداربسته بولت دارای جنس بدنه فلزی هستند و همچنین دارای قابلیت های ضد آب هستند و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخورد دارند. شما در دوربین داربسته بولت قادر خواهید بود تا زاویه دید دوربین مداربسته خود را به راحتی تغییر دهید و این یکی از مزایا این نوع دوربین مداربسته است.

http://dieselcommittee.ir

به صورت کلی می توان گفت که برای دوربین مداربسته تحت شبکه با دستگاه NVR باید از کابل CAT استفاده کنید و همچنین برای دوربین مداربسته آنالوگ با دستگاه DVR باید از کابل کواکسیال استفاده کنید. بالاتر انواع دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت را بازگو کردیم و هر نوع تکنولوژی ساخت را توضیح دادیم. اگر بخواهیم به صورت کلی و خلاصه بگوییم، دوربین مداربسته تحت شبکه گران ترین دوربین مداربسته از نظر تکنولوژی ساخت می باشد. هارد برای سیستم دوربین های امنیتی و نظارتیدر ابتدای امر باید به این موضوع اشاره کنیم که یک دستگاه دی وی آر DVR در سیستم دوربین مداربسته به خودی خود دارای هارد نمی باشد. دوربین های مداربسته صدا دار و بی صدادر سیستم دوربین مداربسته و با توجه به ویژگی هایی که در دستگاه دی وی آر DVRوجود دارد این امکان برای کاربر فراهم شده است که از یا چند میکروفون به صورت خارجی استفاده نماید. در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل IPC-HDW2439TP-AS-LED-0280B-S2 – ایمن موج ثامن