داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | cctvipcamera

لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌شود که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نه به دردسر بیفتند. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به منظور بهبود عملکرد دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را با رزولوشن بالاتر و با کیفیت HD ثبت می کند. در دوربین های ahd علاوه بر افزایش وضوح تصاویر ما شاهد افزایش برد انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال بدون افت کیفیت هستیم. مزیت اصلی استاندارد Onvif، آزادی عمل برای انتخاب سخت افزار از هر سازنده است که با این استاندارد کار می کند. با این استاندارد، دیگر کاربر به یک راه حل و تکنولوژی اختصاصی و منحصر به فرد وابسته نیست.

دوربین 5 مگا پیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITPFS

به لطف براکت 3 محوره در اکثر مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های امنیتی گلوله، تنظیم دستی جهت دوربین پس از نصب آسان است. قابلیت تطبیق دید آن را برای استفاده در فضای باز و مشاهده در فواصل طولانی ایده آل می کند. در مقایسه با دوربین‌های گنبدی، دوربین‌های گلوله با زوم اپتیکال و دید در شب بالاتر در دسترس هستند. مقایسه لنز ثابت و متغیر دوربین مداربستهدوربین های مداربسته لنز ثابت نمی توانند زوم اپتیکال انجام دهند زیرا لنز قابل جابجایی نیست. دوربین های مداربسته دارای زوم اپتیکال معمولا به عنوان دوربین های وریفوکال شناخته می شوند. ویژگی زوم اپتیکال قابلیت بزرگنمایی روی فیدهای ویدئویی زنده را با تنظیم لنز بدون کاهش وضوح دارد، دقیقاً مانند یک جفت دوچشمی که به شما امکان می دهد اشیاء را در فاصله دور ببینید.

تاثیر رزولوشن ضبط تصویر در قیمت

بنابراین اگر اطلاعات کافی در زمینه دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری ندارید، جای درستی آمده اید. ما در ادامه راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار داده و به شما کمک می کنیم تا از میان برند ها و انواع مختلف دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به اینکه امروزه دوربین های مداربسته در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان این صنعت به بازار عرضه می شوند، قبل از خرید بهتر است تا اطلاعاتی کلی راجع به دوربین مداربسته، مکان مناسب برای نصب آن، مزایا و کاربرد دوربین مداربسته و مواردی از این دست داشته باشید. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

دوربین مدار بسته دی لینک مدل DCS-825L

همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود. در حال کلی کارفرما باید حقوق انسانی را در استفاده از دوربین مداربسته رعایت کند و به صورت مناسب آن را به کار گیرد؛ نظارت توسط دوربین مداربسته نباید برای کارمندان ایجاد مزاحمت کند. دوربین با لنز ثابت قابلیت تنظیم میدان دید را ندارند و فاصله کانونی آنها ثبات است. به عنوان مثال دوربین با لنز 2.8mm زاویه دیدی حدود 90 درجه را ارائه می دهد و نمی تواند زاویه دید 60 یا 180 را ارائه دهد. در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید.

http://dieselcommittee.ir

آنها همچنین می‌توانند در حالت CVBS با تجهیزات قدیمی‌تر یا تلویزیون‌هایی که فقط سیگنال‌های ویدئویی با وضوح آنالوگ را می‌پذیرند، استفاده شوند تا تصویری غیر اچ‌دی ارائه کنند، همانطور که در این بررسی از دوربین‌های امنیتی 4 در 1 مورد بحث قرار گرفت. برای اینکه بتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم تا در مورد دوربین های مداربسته ahd و دوربین های تحت شبکه IP اطلاعات بیشتری کسب کنیم. مقایسه کیفیت دوربین مداربستههمانطور که تصویر دوربین بالا را می بینید، میزان جزئیات صورت به وضوح دوربین بستگی دارد که در مگاپیکسل اندازه گیری می شود. اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۱۳ بود.

  • برند های زیادی در زمنیه تولید و ارائه دوربین مداربسته فعالیت می کنند، که قیمت دوربین مداربسته با توجه به محبوبیت و کیفیت آن برند تغییر خواهد کرد.
  • دوربین مداربسته دام دارای ظاهری زیبایی می باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد وقتی می خواهند دوربین مداربسته را در مکان های داخلی نصب کنند، انتخابشان دوربین مداربسته دام خواهد بود.
  • برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند.
  • در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند.