داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | cctvipcamera

اگر شما نیاز به دوربین مداربسته کوچک یا مخفی دارید باید پول بیشتری هزینه کنید . اینها از قابلیت های پر طرفدار دوربین ها هستند که باعث می شود تا افراد هزینه بیشتری کنند . توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.

  • سیم CCA برای سیم های کوتاه مناسب است در حالی که سیم کامل مسی برای سیم های طولانی مورد نیاز است.
  • از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.
  • معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود.
  • انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد.

در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید. بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. زیرا با وجود دوربین مدار بسته در یک فضای مشخص دسترسی ها با توجه به نظارت هایی که به صورت آنلاین توسط سیستم دوربین های نظارتی و امنیتی صورت می گیرد کاهش پیدا می کند و این بازدارندگی یکی از بهترین دلایل برای خرید دوربین های نظارتی از سوی کاربر می باشد.

منبع تغذیه برای خرید دوربین مداربسته

اولین نیازی که در بکارگیری و خرید دوربین مدار بسته پاسخ داده می شود امنیت یک مکان می باشد. به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید. اکثر مردم و کسب و کارها از نرم افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند. دوربین مداربسته و نرم افزار آن معمولاً برای نظارت بر فیدهای دوربین مداربسته که حیات هستند و ضبط آنها روی هارد دیسک یا روی Cloud استفاده می شود. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. همچنین دوربین های مدار بسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رسانند.

http://dieselcommittee.ir

از لحاظ ساختاری می مجله خبری دوربین مداربسته آی پی کیس بدنه دوربین مداربسته را چه دام باشد چه بالت در یک دسته بندی دیگر قرار داد که جنس بدنه دوربین مدار بسته می باشد. شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. در این سایت با بهترین فروش و ارزانترین انواع دوربین مداربسته در بازار با خدمات فروش خوب و گارانتی با نازلترین قیمت آشنا شدید، در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تیم مدیریت گذر تماس حاصل فرمایید. حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید، زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند.

پکیج دوربین مداربسته وایرلس 4 دوربین صدا دار زومیکس PG-1002

داهوا پارس به عنواننمایندگی داهوادر ایران مناسب ترین قیمت خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا را به مشتریان و همکاران گرامی ارائه می دهد. یک دوربین امنیتی هوشمند بر‌اساس ویژگی‌ هایی که دارد قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. بهتر است در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بلافاصله گزینه‌های اضافی را کنار گذاشته و دامنه جستجوی خود را محدودتر کنید. اگر تحقیقات خود را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده قیمت مورد‌نظر و با قابلیت‌های اساسی مورد‌نیاز خود پیدا کنید. همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته داهوا مدل HFW1530SP-0360B-S6 – ایمن موج ثامن