دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

کابل کشی دوربین کواکسی دوربین های امنیتی HD فناوری جایگزینی برای دوربین های مداربسته قدیمی هستند که از کابل کواکس برای ارسال سیگنال ویدیویی استفاده می کنند. دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند. برای کاهش هزینه ارتقاء به یک سیستم امنیتی HD، صنعت دوربین‌های نظارتی HD را روی دوربین‌های کواکسی توسعه داد تا امکان انتقال وضوح تصویر تا 4K را در زیرساخت‌های کابل کواکسی موجود فراهم کند.

در حالی که گوشه های مجله خبری دوربین مداربسته آی پی به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود.

خرید و قیمت دوربین مداربسته برایتون مدل IOT2112P8 – ایمن موج ثامن

دو نوع DNR وجود دارد که شامل 2DNR (DNR دو بعدی) و 3DNR (DNR سه بعدی) خواهد بود. در مدل DNR سه بعدی علاوه بر پردازش مجزا بر روی فریم و تصویر، بصورت دسته ای نیز روی کل فریمها در پایان هر سیکل، پردازشی مجزا صورت می پذیرد. کاهش نویز دیجیتال در اصل یک تکنیک پردازش تصاویر است که سعی می نماید با حذف نویز، کیفیت تصاویر را بالا برده و مصرف پهنای باند را در پروسه انکدینگ کاهش دهد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. این دوربین می تواند در رزولیشن ۷۲۰P تصاویر را با حداکثر فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه نمایش دهد.

  • نقش اساسی دوربین مداربسته در کنترل ترافیکیکی از کاربردهایی که برای دوربین مدار بسته از دیرباز تعریف شده است در کنترل ترافیک و پایش شهری می باشد.
  • اکثر مردم و کسب و کارها از نرم افزار دوربین برای اتصال دوربین خود به رایانه یا تلفن هوشمند خود استفاده می کنند.
  • از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است.
  • انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بنابراین، دوربین‌ مداربسته با وات مورد نیاز بالا (بیشتر از 12 وات) نمی‌توانند از PoE در سیم‌های بیش از 100 متر استفاده کنند، زیرا به دلیل کاهش توان در نتیجه توسعه‌دهنده PoE است.

برای خرید دوربین مداربسته بدون واسطه می توانید از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی کارپیما اقدام به خرید نمایید. یکی از محدودیت‌های مشترک در همه دوربین‌های IP این است که طولانی‌ترین فاصله‌ای که یک کابل شبکه می‌توان اجرا کرد 100 متر است. برای سیم هایی با طول بیش از 100 متر، به یک سوییچ شبکه PoE نیاز است تا سیگنال داده را با استفاده از مقداری آمپراژ سیگنال PoE گسترش دهد، که بخشی از توان موجود به دوربین را می خورد.

http://dieselcommittee.irهمچنین با توجه به اسمی که برای ان گذاشتند، از آن ها بیشتر در صنعت استفاده می کنند. به خاطر شکل ظاهری آن ها، بیشتر این دوربین ها در داخل اماکن مورد استفاده قرار می گیرد.این دوربین مداربستِه اغلب از جنس پلاستیک، و گاهی فلزی است. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. دوربین لامپی دارای نرم افزار اندروید و IOS می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی دوربین لامپی را کنترل کنید. اما این نکته نیز وجود دارد که دوربین بی سیم مناسب همه نمی باشد و در برخی از موارد نمی تواند نیاز کابر را برطرف کند.

محاسبه ظرفیت هارد مورد نیاز برای دوربین مدار بسته