قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | cctvipcamera

این نوع دوربین ها قدیمی تر هستند و شرکت ها خیلی بیشتر اقدام به تولید آن می کنند. دوربین های باسیم برای ارسال فیلم ها و تصاویر خود نیاز به کابل کشی های گسترده دارند که هزینه رانیز بالاتر می برد. که مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند. اگر به دوربینی نگاه می‌کنید که می‌تواند پلاک‌های خودرو را در روز و شب ببیند، توجه داشته باشید که این دوربین دارای الزامات سخت‌گیرانه‌ای در مورد قرارگیری است. وسایل نقلیه باید از مسیری عبور کنند که بیش از 15 درجه از لنز دوربین امنیتی پلاک فاصله نداشته باشد.

  • در نصب دوربین مدار بسته در ورودی ها دقت داشته باشید که حداقل نقطه کور را داشته باشید و در صورت لزوم از 2 دوربین مداربسته استفاده کنید تا تصاویر همدیگر را همپوشانی داشته باشد.
  • تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.
  • قطعات داخلی دوربین مداربسته چشم ماهی دقیقا مثل دوربین دام و بالت می باشد با این تفاوت که نوع تصویر ارائه شده به خاطر لنز به کار رفته متفاوت می باشد.
  • دوربین دام برعکس دوربین بولت بیشتر مناسب فضاهای داخلی می باشد و به علت کوچیک بودن آن می توانید با نصب بر روی سقف، از دید و دست خرابکارن دور باشد.

با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید.

دوربین مداربسته DMS مدل B9820WIB-A

دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

دوربین مداربسته هایلوک THC-T140-M

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های PTZ را می توان در حالت تور قرار داد که به طور موثر به دوربین امنیتی اجازه می دهد یک مسیر گشت زنی از پیش تعیین شده را دنبال کند. برخی از مدل های دوربین PTZ توانایی ردیابی خودکار آنچه را که وارد یک منطقه تشخیص نفوذ از پیش تعریف شده می شود را دارند. اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید. دوربین مداربسته دامدوربین های مداربسته گنبدی و یا دام در هنگام نصب نیاز به تلاش بیشتری دارند اما طراحی محتاطانه ای دارند و برای نصب در رستوران یا خانه ایده آل هستند.

http://dieselcommittee.ir

به این ترتیب که قابلیت تنظیم و زوم به صورت خوکار و از طریق منو را در اختیار کاربر قرار می دهد. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل V380 ا V380