دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | cctvipcamera

معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید. دوربین مداربسته با وضوح بالاتری که عمدتاً در مؤسسات پرخطر مانند بانک‌ها و کازینوها استفاده می‌شوند.

  • این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند.
  • UPS دوربین مداربستهکوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند.
  • اما تصاویری که در شب توسط دوربین های مداربسته پاناسونیک روی مانیتور نمایش داده می شد ، معمولا همراه با برفک هایی بود و از طرفی تصویر کیفیت و شفاویت مورد نیاز را نداشت .
  • دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است.
  • دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند.
  • اما این نکته نیز وجود دارد که دوربین بی سیم مناسب همه نمی باشد و در برخی از موارد نمی تواند نیاز کابر را برطرف کند.

کارپیما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. به محض ورود به کارپیما با یک سایت پر از دوربین مداربسته رو به رو می‌شوید! برای خرید دوربین مداربسته می توانید از سراسر کشور بدون واسطه خرید خودتان را انجام دهید . دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که دارای نصب بسیار آسانی هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید. اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند.

دوربین مداربسته بیسیم P36

سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

http://dieselcommittee.ir

عنکبوت ها و مجله خبری دوربین مداربسته آی پیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه شیائومی مدل IMI CMSXJ13B