دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

سیم کشی که می خواهید در محل قرار دهید بستگی به این دارد که آیا یک سیستم دوربین مداربسته دارید یا نوع دوربین هایی که می خواهید انتخاب کنید. دو نوع کابل رایج مورد استفاده برای نصب دوربین های مداربسته وجود داردکابل دوربین شبکه و کابل کواکسیال کابل RG59U یک کابل کواکسی است که برای دوربین های امنیتی آنالوگ یا HD روی کواکس طراحی شده است. کابل‌کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 معمولاً برای دوربین‌های IP استفاده می‌شود، اگرچه می‌توان آن را با یک آداپتور ویژه به نام video balun برای استفاده در دوربین‌های HD-over-coax تطبیق داد. هر دو نوع سیم کشی به صورت رول بزرگ یا سیم از پیش ساخته شده با نوک های از قبل نصب شده در دسترس هستند.

به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند. به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد. گرچه ویژگی ها و جذابیت های بالایی دارند اما قیمت بالای آنها موجب شده است تا مشتریان تنها در صورت ضرورت به سراغ این سری از دوربین ها بروند. کارپیما با سال ها تجربه در صنعت سیستم های امنیتی و نظارتی و با داشتن نمایندگی برند های معتبر داهوا ، هایک ویژن ، یوشیتا و … توانسته تا بزرگترین هایپر سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر کشور شود . و با بیش از 400 مدل تنوع در دوربین های مداربسته هم اکنون جز برترین فروشگاه های اینترنتی در این حوزه می باشد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود. در هنگام نصب دوربین مداربسته بولت باید توجه داشت که حتما این دوربین ها را در ارتفاع بالا نصب نمایید تا نتوانند با تغییر جهت آن در محیط فیلمبرداری نقطه کور بوجود آورند. همچنین برای نصب دوربین بولت بهتر است یک محفظه فلزی بر روی آن نصب کنید تا در برابر باد و باران مقاوم شود.

دوربین داهوا DH HAC HFW1230DP

بستر کابل کشی در دوربین مدار بسته تحت شبکه کابل شبکه می باشد که این کابل شبکه با توجه به متراژ کابل کشی و محیط کابل کشی می تواند از نوع UTP یا SFTP باشد. دوربین مدار بسته تحت شبکه که به آن دوربین مدار بسته آیپی IP نیز گفته می شود دارای کیفیت تصویر HD بوده و تا کیفیت تصویر های 4K را پشتیبانی می کنند. در دوربین های نظارتی وریفوکال موتورایز شما به وسیله دستگاه DVR تصویر را زوم می کنید و تصویر دوربین مداربسته به صورت کاملا اتوماتیک روی تصویر مورد نظر فوکوس می شود.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-HFW1200THP-A

به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. تیم دوربین استور آماده ی اجرای انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی مختلف اداری ، تجاری ، خانگی و … LED های IR دوربین ها به یکدیگر می درخشند و در تاریکی روی ویدیوی آنها تأثیر می گذارند. بخصوص در جاهایی که تعداد دوربین ها زیاد است و یا فاصله دوربین ها تا DVR زیاد می باشد و متراژ کابل کشی زیاد است، این مورد بسیار تاثیر گذار است.

  • ما دوربین‌های HDCVI یا دوربین‌های 4 در 1 را توصیه می‌کنیم زیرا به کاربر اجازه می‌دهند تا سیگنالی تا 500 متر ارسال کند.
  • این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد.
  • دوربین مداربسته بولت بخاطر ظاهر منحصر به فردی که دارد معمولا در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی استفاده می شود.
  • این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند.
  • دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.
  • برند های محبوب دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,بالت,شیائومی, …