قیمت دوربین مداربسته ⭐️ خرید دوربین مدار بسته ⭐️ دیدنگار | cctvipcamera

برای ذخیره تصاویر بر روی دی وی آر باید هارد دیسک در تعداد و ظرفیت معین نصب شود. جهت مقایسه قیمت دوربین مداربسته در انواع برند موجود در بازار دوربین مداربسته، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. دوربین های بولت معمولا ضد آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی نامساعد هستند به همین دلیل بیشترین کاربرد آنها در محیط های خارجی است. این دوربین ها استوانه ای شکل هستند و می توانند روی سقف یا دیوار نصب شده و از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های دام برخوردار می باشند. دوربین مدار بسته بولت قابلیت گردش ندارد ولی در عوض می تواند فواصل طولانی را پوشش دهد.

تعداد دوربین مشاعات و پارکینگ آپارتمان، مجتمع مسکونی و برج

از طریق سیستم آنالوگ، DVR برای فشرده سازی، تبدیل، ذخیره و پخش ویدیو شارژ می شود. همچنین سیستم آنالوگ مسئول کنترل تمامی قابلیت های داخلی دوربین از جمله تشخیص حرکت، زمان بندی، اعلان ها و غیره است. از دوربین های مداربسته برای نظارت بر ترافیک در خیابان ها و جاده ها استفاده می شود. دوربین های بی سیم در فضای باز با انتقال سیگنال به گیرنده از طریق فرستنده رادیویی کار می کنند. دوربین های خارجی سیمی را می توان بر روی دیوارها یا سقف ها نصب کرد زیرا دقت نظارت را احساس می کنید. علاوه بر این، آنها کیفیت تصویر بهتری تولید می کنند زیرا فشرده سازی داده وجود ندارد.

http://dieselcommittee.ir

دوربین 4 مگاپیکسلی هایک ویژن دارای کیفیت تصویر بالایی بوده و تصاویر با جزئیات بالایی ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد. معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود. لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.

  • برای متجاوزان دشوار است که تشخیص دهند دوربین در حال حاضر به چه جهتی نگاه می کند.
  • علاوه بر این، آنها کیفیت تصویر بهتری تولید می کنند زیرا فشرده سازی داده وجود ندارد.
  • جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.
  • خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید.
  • این نوع لنزها میدان دید افقی ثابت دارند و باید مکان دوربین را به صورت فیزیکی نزدیک یا دور از ناحیه تحت نظارت خود حرکت دهید تا بتوانید میزان جزئیات قابل مشاهده را تغییر دهید.

دوربین مداربسته در سال های قبل رشد زیادی داشته است و در مدل های مختلف همراه با تکنولوژی بروز شده است.سیستم های امنیتی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری در این چند سال داشته است . امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است.

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HAC-B1A51

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی‌های دوربین مداربسته خانگی را نیز می‌توان بر اساس گزینه‌های اتصال و برق آن‌ها دسته‌بندی کرد. بنابراین در این بخش خاص، ما در مورد انواع اتصالات و قدرت صحبت خواهیم کرد که آنها را بیشتر در زیر شاخه های دیگر طبقه بندی می کند. در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند.

دوربین مداربسته هایلوک مدل IPC-B140H