پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | cctvipcamera

اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد. از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود.

امتیاز دوربین های مداربسته سونی از نظر کارشناسان

با تکمیل این تکنولوژی توسط دیگر شرکت‌های الکترونیکی که رو به طراحی سیستم‌های دوربین مداربسته کرده بودند به مرور زمان تکنولوژی دوربین مداربسته شبکه گسترده‌تر شد . در خصوص بررسی قیمت بهترین دوربین مداربسته همانطور که خدمت شما عرض شد، امکانات، برند، خدمات پس از فروش، نصب آسان و … همه و همه در قیمت‌گذاری تاثیر دارد. دومین نکته مهم که در هنگام خرید دوربین مداربسته حائز اهمیت است، سنسورهای حرکت و صدا هستند.

http://dieselcommittee.ir

همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. برند دیگری که می توان به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته به آن اشاره کرد، برند هایک ویژن است.

  • بهترین دوربین مداربسته خانگی برای کسانی که امنیت خانه برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، وسیله‌ای اساسی است.
  • برند هایلوک یکی دیگر از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که محصولات این برند در سال 2018 میلادی به وسیله ی کمپانی هایک ویژن معرفی شد.
  • دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است.

با وجود این ویژگی می توان به راحتی دوربین مداربسته را از راه دور به زوایای مختلفی چرخش داد و تمامی بخش های محیط را زیر نظر قرار داد به گونه ای که هیچ یک از بخش ها از دسترسی و کنترل خارج نشوند. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. Longse یکی دیگر از تولیدکنندگان انواع دوربین مداربسته در آسیای شرقی است. اما دوربین‌های مداربسته باکیفیتی در میان تولیدات این شرکت دیده می‌شود. این مارک بخشی از کارخانه هایک ویژن است که بر تولید بهترین دوربین‌های مداربسته سبک و مناسب برای فضاهای بسته فعالیت دارد. همانطور که در سالهای اخیر تولید کنندگان دوربینهای تحت شبکه بیشتر و بیشتر وارد بازار شده اند به مراتب کار این توسعه دهندگان و تولید کنندگان دستگاه های ذخیره ساز تصویر نیز بیشتر و بیشتر شده است و به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

هایک ویژن

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند. حتما قبل از خرید مدت زمان نیاز به تصاویر ضبط شده را با فروشنده چک کنید .

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC74B17