بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | cctvipcamera

اگر شما هم سوالاتی درباره نحوه عملکرد دوربین Wireless و نیز قیمت دوربین بی سیم دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این دوربین های نظارتی جذاب بیشتر بدانیم. هم چنین برای خرید دوربین بیسیم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید. اگر قصد خرید 12 عدد دوربین مداربسته ارزان قیمت و با کیفیت را دارید این مجموعه دوربین مداربسته مجهز به دوربین های 1 مگاپیکسلی Vivok به شما پیشنهاد می شود. یکی از مزیت های این پکیج وجود کلیه تجهیزات مورد نیاز در یک مجموعه می باشد و فقط لازم است کابل و هارد به این پکیج دوربین مداربسته اضافه گردد.

http://dieselcommittee.ir

به صورت ساده می توان گفت با استفاده از دوربین مداربسته می توانید از راه دور فضای مورد نظرتان را کنترل کنید. در ادامه به بررسی جامعی از این وسیله ی بسیار پرکاربرد می پردازیم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته، بتوانید متناسب با نیازتان بهترین و مناسب ترین دوربین را برای محیط های مورد نظرتان انتخاب نمایید. دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -… اگر دوربین های مداربسته گزینه های ذخیره سازی مناسبی نداشته باشند نمی توانید به صورت کامل از مزایای یک دوربین نظارتی بهره ببرید. برخی از دوربین های مداربسته دارای هاردیسک داخلی هستند و برخی دیگر از ذخیره سازی خارجی مانند کارت میکرو SD استفاده می کنند.

دستگاه DVR داهوا مدل XVR1B08

این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است. در صورتی که با نصب یک دوربین 360 درجه چشم ماهی تمامی این امکانات در یک دوربین خلاصه می شود. دوربین مدار بسته پین هول دوربین های مخفی نیز نام دارند که اندازه کوچکی داشته و قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارند. دوربین مداربسته پین هول دید در شب ندارد و برای نصب آن کافی است یک کابل RG59 و یک سیم برق برای آداپتور 12 ولت بکشید و به دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول متصل نمایید. دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد. از سوی دیگر افزایش تقاضای مردم برای خرید و نصب این محصول در منزل یا محل کار خود، شرکت های مختلف خارجی و داخلی را از سالها پیش بر آن داشته است تا به رقابتی تنگاتنگ برای ارائه محصولات خود در بازار بپردازند.

  • دوربین وای فای، انواع متفاوتی دارد و بر اساس تکنولوژی ساخت به چند دسته تقسیم می شود که در ادامه به بررسی این مدل ها از دوربین دوربین wifi می پردازیم.
  • نسبت به انواع دیجیتال کیفیت تصویر پایینی دارند و رزولوشن تصاویر آنها بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود.
  • علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند.
  • اگر می‌خواهید کاربرد ONVIF و مزایای آن را در سیستم‌‌های تحت شبکه و …
  • دوربین بولت یکی از پرفروش‌ترین دوربین های مداربسته outdoor به حساب می‌آید.
  • زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود.

فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، مجله خبری دوربین مداربسته آی پیستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE18U8T-IT3

تنوع دوربین های مداربسته بسیار بالاست و این دوربین ها در سبک ها و پیکربندی های مختلف تولید می شوند و طیف وسیعی از آن ها با امکانات مختلف در بازار موجود است. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CD1043G0-I