قیمت دوربین مدار بسته 26 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | cctvipcamera

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P – دارای سنسور CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به تکنولوژی WDR – دارای بدنه آلومینیومی و استاندارد… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TLP – دارای سنسور اینچی 1/2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 40 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی…

دوربین مدار بسته ۳۶۰ درجه پانوراما Fisheye (چشم ماهی)

یک دوربین بیسیم زمانی می تواند به کمک افراد بیاید که شرایط، اجازه کابل کشی در محیط را نمی دهد و یا این امر بسیار دشوار است. دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است. در طی چندین سال گذشته همواره در لیست ده برند برتر دوربین مداربسته در جهان قرار داشته است.

پکیج دوربین AHD

اکثر دوربین های مداربسته تیاندی پروژه محور بوده و کاربران براساس ابعاد و کاربری پروژه های خود از کوچک تا متوسط و بزرگ از آن ها استفاده کنند. برای دسترسی سریع مشتریان، لیست قیمت دوربین مداربسته و دستگاه ضبط در یک فایل تنظیم شده است. دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد .

دوربین شیائومی آینه ای مدل YI Miror Dash Camera

از کمجله خبری دوربین مداربسته آی پی روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می کند در اینجا پیدا خواهید کرد. جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید. با ثبت یک درخواست، از تامین کنندگان مختلف استعلام قیمت بگیرید، مقایسه کنید و بهترین خرید را انجام دهید. دوربین های فلزی معمولا دارای جنس بدنه آلومینیوم می باشند و استفاده از این فلز مقاومت خاصی به آن می بخشد.

http://dieselcommittee.ir

این شرکت خدمات خود را در برندهای بزرگ و مطرح از جمله داهوا، سیگیت، وسترن و… معرفی کرده است. با انتخاب از محصولات موجود در لیست هایک ویژن ماد طلایی می توانید در صورت هرگونه نیاز به خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی 24 ساعته ماد طلایی برخوردار شوید. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید محل کار و یا منزل خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید، این دوربین پیشنهاد بسیار خوبی است. شما می توانید در صورت نیاز به خرید دوربین مدار بسته و یا اطلاع از قیمت انواع دوربین مدار بسته با کارشناسان ما درلایت هوم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  • برد دوربین مداربسته بیسیم از 70 تا 140 متر متغیر است و بستگی به برند و قیمت دوربین مدار بسته بیسیم دارد.
  • برای انتخاب یک دوربین مدار بسته حرفه ای المان های مختلفی وجود دارد که هرکدام ممکن است مورد انتظار شما باشد به طور مثال ممکن است شما به دنبال کوچکترین دوربین مدار بسته باشید.
  • دوربین مداربسته یکی از ادواتی است که برای برقراری امنیت و حفاظت مورد استفاده واقع شده و تنوع گسترده ای چه در شکل ظاهری و چه در عملکرد داخلی دارد.
  • این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود.
  • تعدادی نور LED دور لنز طراحی می‌شود كه با یك سنسور حساس در تاریكی روشن می‌شوند.