بررسی 12 مورد از بهترین برند دوربین مدار بسته موجود در بازار | cctvipcamera

در بخشی از بازار جزیره ای، مثل بازار سیستمهای نظارت تصویری با وجود صدها شرکت مشغول به کار، تمرکز منطقه ای برای کسب یک اشتراک اشتباه بنظر می آید. برای بسیاری از شرکتهای بزرگ تولید کننده VMS، بروز ماندن بر اساس قوانین ONVIF و حفظ مداوم یکپارچگی سخت خواهد بود. از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید . اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است.

http://dieselcommittee.irآن‌ها به راحتی مجله خبری دوربین مداربسته آی پی می‌شوند و کیفیت دوربین دیجیتال را هم در خود دارند. از بهترین دوربین مداربسته خانگی آنالوگ می‌توان دوربین مداربسته آنالوگ مدل PC را نام برد. برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. بر طبق آمارهای موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول در فروش دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص داده است. بنابراین هایک ویژن نه تنها برند محبوبیست بلکه در مجموعه پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته نیز قرار می گیرد. از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد.

  • در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد.
  • دوربین‌های آنالوگ به دلیل قیمت مناسب و نصب و راه اندازی آسان، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های دوربین مداربسته به حساب می‌آیند.
  • قابلیت دید در شب، از مهم‌ترین امکانات بهترین دوربین مداربسته برای مغازه بوده که در موارد بسیاری حیاتی محسوب می‌شود.
  • از طرفی هم عدم پذیرش سازندگان نوپای دوربین مداربسته هم می تواند مشکل دیگری باشد.
  • در این بین برخی مناطق صنعتی پر خطر مانند صنایع شیمیایی و پالایشگاه ها و … نیز وجود دارد که تجهیزات خاص خود را نیاز دارند و در این مقاله مورد نظر ما نیستند.
  • 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند.
با توجه به نظر کاربران و تجربه ما در حال حاضر دوربین های مداربسته اکسوم بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی هستند. شرکت فراگستر یکی دیگر از سایر مجموعه های است که در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی فعال هستند. اگر تصمیم به خرید دوربین مداربسته ایرانی دارید، شما می توانید انواع دوربین مداربسته اسپید دام، دام، بولت و پانوراما را با تکنولوژی های جذابی نظیر استارلایت از شرکت ناظر خریداری کنید. دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید.

محصولات CP PLUS تست‌های کنترل کیفیت دقیق را گذرانده‌اند و دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند UL، CE، FCC و غیره هستند. سازمان‌ها، مؤسسات و مجتمع‌های آپارتمانی به دنبال راه‌حل‌های نظارتی عملی هستند که بتواند نگرانی‌های امنیتی آنها را برطرف کند و آرامش کامل را فراهم کند. در قسمت تشخیص حرکت گزینه ارسال ایمیل و عکس را فعال کنید، سپس در تلگرام خود، Gmail Bot و ایمیل دریافت کننده آن را فعال نمایید. می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد. اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.

۵-دید در شب دوربین :

در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید. این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود.

آشنایی با بهترین برند دوربین مدار بسته