بهترین دوربین مداربسته دوربین مداربسته : دوربین مداربسته | cctvipcamera

دوربین امنیتی Lorex را می‌توان به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز انتخاب کرد. یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌های خانگی لورکس، دوربین امنیتی بی‌سیم در فضای باز HD 1080p است. بنابراین می‌توان آن را در دسته بهترین دوربین مداربسته برای منزل انتخاب کرد. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است . دوربین مدار بسته بوش نسبت به سایر دوربین های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب در کنار بدنه ی ضعیف آن باعث شده است تا این شرکتت در بازار تجهیزات نظارتی و حفظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد.

http://dieselcommittee.ir

علاوه بر این، امکان تجزیه‌وتحلیل محتوای ویدیوی گرفته‌شده را فراهم می‌کند و هنگام شناسایی فعالیت مشکوک، به‌طور خودکار هشدارها را برای نظارت شبانه‌روزی به بخش‌های مراقبت انسانی افزایش می‌دهد. به‌عنوان یک تعهد اضافی به مشتریان خود، هایک ویژن سالانه 7 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه مجدد سرمایه‌گذاری می‌کند تا به نوآوری و بهبود محصول ادامه دهد. گواهینامه‌های ISO شناخته‌شده بین‌المللی این برند، تضمین می‌کند که CP PLUS فرآیندها و پلتفرم‌هایی را برای برآورده کردن سخت‌ترین و باکیفیت‌ترین الزامات، در صنعت امنیت جهانی دارد. در صورت نبودباتری پشتیبانیا همانیو پی اس، دوربین های امنیتی در صورت قطع ناگهانی برق، خاموش می شوند. پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.

بعضی از مجله خبری دوربین مداربسته آی پی های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. داهوا برای اولین بار موفق به تولید دی وی ار ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد.

بهترين دوربين مداربسته سيماران

به همین دلیل انتخاب و خرید دوربین مداربسته مناسب کمی سخت و پیچیده می‌ شود. در این راستا قصد داریم تا بهترین برندهای دوربین مداربسته و ویژگی‌ های آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. هر دوربین مداربسته مجموعا دارای یک سری ویژگی ها یا شرایط کار است که معمولا در بخش مشخصات یا کاتالوگ دستگاه به آن اشاره می شود که دمای مناسب برای بهترین عملکرد دوربین نیز در آن ذکر شده است. دمای مناسب برای عملکرد صحیح در انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه با یکدیگر متفاوت است. برخی از دوربین های مداربسته می توانند در رنج های دمایی 55+-10- نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

  • علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود.
  • استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد.
  • بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند.
  • این برند با داشتن 50 ماه گارانتی تعویض تقریبا خیال شم رو از پشتیبانی راحت میکنه.
  • شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است.

کیفیت بالای ضبط در مقابل کیفیت پایین ضبط در این دوربین مداربسته نقطه تناقضی برای خریداران این دوربین مداربسته است . لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد . این لنز ها برخلاف سایر لنز ها از افت کیفیت و تغییر رنگ کمتری برخوردار هستند. به دلیل اندازه و کیفیت حسگرهای مختلف به طور مستقیم نمیتوان اندازه لنزها را با هم مقایسه کرد. هردوربین مداربسته دارای یک رزولوشن خاص است و این مورد هم بسته به نیاز شما دارد.

هارد