بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک حتما سعی کنید در فرآیند خرید بک لینک برای افزایش رنک گوگل سازی رایگان خود از چندین و چند سایت مختلف استفاده کنید و هرگز از یک یا چند سایت مشخص به صورت انبوه لینک سازی نکنید که موجب شک گوگل به سایت شما و در نهایت پنالتی شدن آن خواهد شد. لیست این سایت های درج آگهی رایگان در این جدول قرار گرفته است. شما در این نوع دو هدف را در نظر بگیرید یکی فروش و دیگری ساختن بک لینک.

در تبادل بک لینک مدیران دو سایت متقابلا به سایت یکدیگر لینک می دهند. بک لینک هنوز هم یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل است. به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند.

✅ منظور از محتوای یکتا در لینک سازی چیست؟

این باعث می‌شود تا گوگل به ارتباط معنایی بین سایت آمازون و کتاب پی ببرد و بتواند آن صفحات آمازون را به خوبی در دسته‌های مرتبط رتبه بندی کند. اما از آنجایی که لینک‌های کمی با انکرتکست «اتومبیل» به آمازون داده می‌شود بنابراین سایت آمازون برای کلمه اتومبیل جایگاه چندان مناسبی در گوگل ندارد. در حال حاضر در منابع خارجی صرفاً پکیج های لینک سازی تقویتی چند لایه ای ارائه میشه که مناسب برای تقویت بک لینک ها و رپورتاژهایی هست که ثبت می کنید. اگه برنامه مشخصی برای لینک سازی ندارید، پیش از خرید بک لینک می تونید از ما برای تدوین یک استراتژی لینک سازی مناسب مشاوره های لازم رو دریافت کنید.

چگونه بک لینک بخریم که توسط گوگل جریمه نشویم؟

این بک‌لینک‌های غیرطبیعی غالباً به مزرعه‌های لینک (مجموعه‌ای از وب‌سایت‌هایی که به صورت گروهی به یکدیگر لینک می‌دهند) یا گروهی از وب‌سایت‌های مرتبط با هم که حاوی محتوای اسپم گونه هستند، تعلق دارد. درواقع باید تا می‌توانید تلاش و هزینه کنید تا این وبلاگ‌ها با هم تشابهی نداشته باشند مبادا که PBN شما توسط گوگل شناسایی شود. به‌عنوان‌مثال، یک خدمات لینک سازی گلدلینک نوفالو از یک وب‌سایت پرمخاطب می‌تواند روش خوبی برای معرفی وب‌سایتتان باشد. درواقع، بک‌لینک‌های نوفالوی مناسب می‌توانند منبع ارزشمندی برای تولید ترافیک ارجاعی باشند. به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک «بک لینک» ساخته شده است.

این سایت در حوزه شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی فعالیت می کند. نکته مهم در خصوص این سایت آن است که شما در لینک مشخصات پروفایل خود می توانید بک لینک فالو بگیرید و در داخل مقالات بک لینک ها به صورت نوفالو هستند. با داشتن استراتژی سئو می‌توانید سایتی داشته باشید که کاربران موردنظر شما را به سایت جذب می‌کند؛ آن‌هایی که هدف شما هستند و قرار است برای شما سودآوری داشته باشند. نکته‌ی مهمی که درباره بک لینک ها باید یادتان باشد این است که بک لینک ها در کنار باکیفیت بودنشان باید طبیعی یا واقعی باشند. خرید بک لینک از مزرعه بک لینک یا سایر روش‌های ناجوانمردانه برای بدست آوردن بک لینک در نظر گوگل، کار بسیار شیطانی است.

چطور متن لینک شده خوب انتخاب کنیم؟

پس بهتر است نوعی از محتوا که به درد حوزه کسب و کاری ما می‌خورد و پتانسیل دریافت فروش رپورتاژ اگهی زیادی دارد را انتخاب کنیم و آنرا در تولید محتوا استفاده کنیم. HARO که مخفف عبارت Help a Reporter Out است، یکی از بهترین روش‌های دریافت بک لینک باکیفیت و معتبر از سایت‌های خبری می‌باشد. در مقاله سئو چیست گفتیم که بکلینک‌ ها به افزایش رتبه صفحه و دامنه کمک می‌کنند.

در لینک های فالو ، اعتباری از سایت لینک دهنده به سایت گیرنده لینک اهدا می شود ، به همین دلیل بهترین لینک های خارجی محسوب می شوند. برای مثال یکی از سایت هایی که EAT بالایی دارد لینک سازی pbn ، ویکی پدیا است. این سایت تخصص های زیادی در خود ارائه کرده از طرفی اعتبار و اعتماد بالایی نزد وبسایت های دیگری دارند به طوری که لینک های زیادی از سایت های دیگر دریافت می کند.

  • سعی میکنیم در اولین فرصت سایت شما را بررسی کرده و بهترین پلن بک لینک را با توجه به شرایط سایت تان پیشنهاد دهیم.
  • در واقع اگر قصد داشته باشید در هر رپورتاژ ۳ لینک درج کنید، از اونجایی که کلا در پکیج برنزی ۱۵ رپورتاژ قابل ثبت هست، مجموعا تا ۴۵ لینک قابل ایجاد هست.
  • یکی از انواع تبادل لینک به صورت اتوماتیک است که صاحبان سایت دخالتی در ایجاد پیوند ندارند و این کار از طریق اسکریبت لینک از پیش نوشته شده، صورت می گیرد.

توصیه ما به شما این است که اگر زمانی قصد خرید بک لینک داشتید از این نوع سایت‌ها خرید کنید. بک لینک یعنی اینکه ما یه لینک با یک کلمه خاص از وبسایت‌های مختلف خریداری کنیم و آن وبسایت این لینک را در یک صفحه یا صفحات مختلف از سایتش قرار بده و از آن طریق ربات‌های گوگل سایت ما را هم بررسی و index کنن. بهترین، باارزش‌ترین و البته کمیاب‌ترین نوع بک لینک، بک لینک طبیعی است. یعنی بک لینک‌هایی که شما برای گرفتن‌شان کاری انجام نمی‌دهید. مثلا من یک مقاله کامل و جامع در مورد موضوع خاصی می‌نویسم یا یک پژوهش دست اول انجام می‌دهم و نتایج آن را در سایت خودم منتشر می‌کنم. شما که می‌خواهید مطلبی درباره همین موضوع بنویسید، به مقاله من لینک می‌دهید.

راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود. این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. یکی از سریعترین راه‌ها برای پیدا کردن فرصت‌های لینک بیلدینگ این است که سایت‌هایی را پیدا کنید که به رقبای شما لینک داده‌اند اما به شما نه. اگر وب سایتی به بیش از یک رقیب شما بک لینک داده باشد، احتمال اینکه لینکی به وب سایت شما هم بدهد وجود دارد.