فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲ اقتصاد آنلاین | kamapress

فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲ اقتصاد آنلاین | kamapress

اگر هم اطلاعات شما در سایت اینترنتی فروش سایپا وجود ندارد، باید گزینه «تاکنون ثبت نام نکرده فروش اقساطی سایپا 1406 اید؟» را انتخاب کنید. 12- در مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل 1000 کیلومتر الزامی است. 11- در صورتیکه مشتری، حداکثر 3 ماه پس از تاریخ تحویل خودرو، برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. اما شما می‌توانید حر لحظه با برقراری تماس با کارشناسان پشتیبان ایتی سایپا از شرایط فروش قسطی محصولات جدید ما مطلع شوید. تورم افسار گسیخته، نرخ پایین درآمدها، بالاتر رفتن شاخص فلاکت، پایین‌تر آمدن سطح رفاه مردم، کاهش قدرت خرید، ریزش شاخص بورس و نوسان قیمت ارز، همه و همه دست به دست هم دادند تا سال سختی را به خصوص برای اقشار کم درآمد رقم بزنند. بنابراین بدیهی است که این افراد برای ماشین‌دار شدن، چاره‌ای جز پناه آوردن به طرح‌های قسطی ندارند.

  • ضمن آنکه کمتر تحت فشار مالی قرار گرفته می شوند و به نوعی افزایش رضایت مندی آنان، می تواند میزان خرید و فروش مجموعه را دو چندان نماید.
  • از آنجا که خریدار ملزم به پرداخت اقساط می­باشد و پس از تحویل خودرو هزینه ی آن را به طور کامل پرداخت نمی­کند، حق مالکیت (در برخی از قراردادها) تا انتهای پرداخت اقساط به فروشنده تعلق دارد.
  • 6- یکی از بسته های خدمت در زمان تکمیل وجه بصورت «پیش فرض و پیشنهادی» انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد، مییتواند قبل از تکمیل وجه اقدام نماید.
  • در حال حاضر خدمات پس از فروش در محل خودروهای این شرکت  نیز  در کلان شهرهای ایران انجام می‌شود و توسعه آن در دست اقدام است.
  • خودرو یکی از لوازم ضروری در زندگی ما بوده و افراد زیادی در تلاش برای خریدن خودروی مورد علاقه ی خود هستند.

کارخانه سایپا مصرف سوخت این ماشین در هر صد کیلومتر را 7 لیتر اعلام کرده است. ساینا در سال 1397 اولین خودرو ایرانی لقب گرفت که مجهز به گیربکس اتوماتیک CVT شده است. این سدان که روی پلتفرم X200 ساخته شده است از یک موتور چهار سیلندر M15 بهره می‌برد. ساینا 87 اسب بخار قدرت در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند. در آخر باید بگوییم که اگر دوستدار سواری با یک ماشین از کمپانی پارس خودرو هستید، می توانید به سراغ خرید یکی از ماشین های کوییک R و یا کوییک اتوماتیک بروید.

در قسمت جلو این خودر، از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده که برای مقاومت در برابر نوسانات جاده‌ای و کنترل دقیق‌تر در پیچ‌ها مناسب است. در قسمت عقب، سیستم تعلیق میله پیچشی به کار رفته است که فضای بیشتری برای صندوق عقب فراهم می‌آورد و به‌خوبی وزن خودرو را توزیع می‌کند. این ترکیب، ساینا را به گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در شهر و بزرگراه با ثبات و راحتی مطلوب تبدیل می‌کند. شتاب صفر تا صد SAINA با جعبه دنده 5 سرعته دستی 12.8 و با گیربکس اتوماتیک 13 ثانیه است.

خرید اقساطی از خانه و ماشین گرفته تا برخی از اقلام خوراکی از جمله گوشت بسیار رواج پیدا کرده است. پس از انقلاب سال ۱۳۵۷، شرکت Saipa به مالکیت دولت در آمد و تحت سرپرستی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت. این شرکت خودروسازی اولین خط تولید خودروهای دوگانه‌سوز را در ایران راه‌اندازی کرد.

فروش اقساطی بهمن خودرو

با این تفاوت که ساینا چهره‌ای جذاب‌تر و مدرن‌تر نسبت به تیبا دارد و به همین دلیل افراد زیادی هستند که قصد شرکت در طرح فروش ساینا S را داشته باشند. اصلا این فکر را نکنید که چون با پراید جوک و لطیفه زیاد می‌سازند و مکرر از آن انتقاد می‌کنند، خودرو محبوبی نیست. خرید نقدی یک امتیاز بزرگ است زیرا بلافاصله پس از خرید، خودرو به نام خریدار شده و به ازای این کار تنها مبلغ اصلی خودرو را پرداخت می­کند.

ایمنا مگقرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ + جزئیات فروش فوق العاده و قیمت محصولات فروش فوری (۲۸ آذر)