خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت با بالاترین کیفیت | cctvipcamera

از جمله مهمترین کاربرد های دوربین مداربسته مربوط به اماکن تجاری و اداری است. فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. امروزه استفاده از دوربین مداربسته برای منزل رواج بیشتری داشته و خرید آن انتخابی ایده آل جهت ایجاد امنیت و حفاظت از اموالتان است.

در این دوربین ها بدون اینکه نیاز باشد مجددا کابل کشی انجام شود سیستم آنالوگ روی سیستم HD منتقل می شود. کابل کشی در این سیستم منحصر به فرد که در دوربین های داهوا وجود دارد با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود. سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید.

دوربین بولت HD

برند هایلوک که زیر مجموعه برند محبوب هایک ویژن است در حد و اندازه خود توانسته مشتریان زیادی را جذب کند. تمرکز دوربین هایلوک در اکثر بر روی مواقع پروژه های کوچک و خانگی تا متوسط است. این موضوع برای کاهش هزینه های سیستم های امنیتی در کاربری های کوچک در نظر گرفته شده است. کیفیت بالای دوربین های مداربسته هایلوک در مقایسه با قیمت مناسب آن برای مشتریان مورد توجه بوده است.

  • در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.
  • به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند.
  • اکثر دوربین های مدار بسته در فضای باز مانند حیاط، ایوان، بالای درها و یا در فضای پارکینگ نصب می شود و به راحتی در معرض دائمی عناصر مختلف چون باد، باران، خاک و غیره قرار می گیرند.
  • شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.

مقدار الکتریسیته مجله خبری دوربین مداربسته آی پی شده توسط پنل خورشیدی به اندازه پنل خورشیدی، زاویه تابش خورشید و محل آن بستگی دارد. همچنین می توانید برای استفاده از دوربین های IP بدون اینترنت یک اتصال سیمی نصب کنید. از این رو، شما باید روی یک NVR جداگانه سرمایه گذاری کنید و در آن زمان مشاهده از راه دور امکان پذیر است. سیستم های دوربین امنیتی خانگی را می توان به دو دسته اصلی داخلی و خارجی طبقه بندی کرد. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند. انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد.

نکاتی مربوط به قیمت دوربین مداربسته و خرید آن

ضمن اینکه اگر سرقت از خانه شما رخ دهد، با بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع قانونی را در جریان بگذارید. برخی دوربین‌های آشکارساز حرکت مانند دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. ضمن اینکه به این نکته توجه کنید که دوربین کیوب ضد آب و گردوغبار نیست و برای کاربری صنعتی استفاده از آن توصیه نمی شود.

http://dieselcommittee.ir