تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

بسته به میزان استفاده ممکن است، هزینه آن کم یا زیاد شود. ممکن است پزشک توصیه کند که قبل از تزریق از بی‌حسی موضعی استفاده کنید تا درد در این ناحیه کاهش پیدا کند. این ماده بی‌حسی خفیف ایجاد می‌کند و ناراحتی را در حین و بعد از تزریق کاهش می‌دهد. پس از بی‌حسی متخصص مقدار دقیقی از ژل را به طور اصولی زیرپوست تزریق می‌کند. این روش برای افرادی که وزن زیادی ازدست‌داده‌اند، هم مناسب است.

تزریق ژل بعد از چند روز اثر می کند ؟ کلینیک خانه سفید-مهسا امانی

همین‌طور تزریق ژل عوارض بسیار کمی دارد و عوارض آن به سرعت بهبود پیدا می‌کند. مخاطبین گرامی از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. اگر برای نحوه انجام تزریق ژل سوالی دارید، میتوانید زیر همین مطلب سوال، نظر و یا پیشنهاد خود را مطرح کنید یا از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران پزشکی ما در ارتباط باشید.

آیا نتایج عمل زیبایی تزریق ژل دائمی است ؟

به دلیل وجود این ماده در بدن، میزان بسیار کمی عوارض و را به همراه دارد. در صورت صرف نظر از تزریق این ژل و یا بروز حساسیت میتوان با تزریق آنزیم، این ژل را از بین برد. در حال حاضر ژل ها عمدتاً در پزشکی زیبایی برای مقابله با علائم پیری و جوانی بخشیدن به چهره استفاده می‌شوند. در واقع، در بیشتر موارد برای صاف کردن چین و چروک ها، یا افزایش حجم و یا تغییر شکل نواحی مختلف صورت مانند لب ها، استخوان های گونه، چانه و پیشانی اقدام به تزریق ژل می کنند. تزریق ژل و سایر انواع پرکننده (فیلر)ها توسط افرادی که می خواهند نتایج ملموس و فوری در برابر علائم پیری به دست آورند مورد استقبال قرار می گیرد. این افراد در عین حال که نمی توانند (یا نمی خواهند) تحت عمل های جراحی زیبایی قرار گیرند، به جوانی و زیبایی پوست و صورت شان اهمیت می دهند.

نقش هیالورونیک اسید چیست ؟

به کمک ژل چانه می‌توان به زاویه‌سازی صورت کمک کرد و عیوبی مثل داشتن غبغب را پوشاند. این روش معمولاً در افرادی که چانه کوچک و کوتاهی دارند، بیشتر نتیجه‌بخش خواهد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/home-care-after-a-hyaluronic-acid-injection/) بود. به این علت که حجم دهی زیادی ندارند، برای ناحیه ی پشت دست خیلی خوب جواب می دهند. استفاده از این ژل برای افرادی که به دنبال رفع چین و چروک پشت دست خود هستند؛ همین طور افرادی که از بیرون زدگی رگ های پشت دست خود رنج می برند، بسیار مناسب است.

ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

مراجعین گرامی بدون صرف وقت و تنها با یک بار مراجعه به کلینیک پوست و مو آوینا از تمامی مزایای این کلینیک بهره‌مند شده و با رضایت و آرامش‌خاطر به نتیجه مورد نظر خود دست خواهند یافت. تا حد امکان ناحیه تزریق را خیس نکنید؛ برای شستشوی این ناحیه می‌توانید از شوینده‌های ملایم یا ژل‌های شستشو استفاده کنید. هرگز برای تسکین درد خود از داروهای ایبوپروفن و ژلوفن استفاده نکنید؛ در صورت نیاز می‌توانید با توصیه پزشک استامینوفن مصرف کنید. در این جلسه تعداد جلسه‌هایی که برای برطرف شدن مشکل نیاز دارید و فواصل زمانی که برای تمدید تزریق باید به کلینیک مراجعه کنید؛ مشخص خواهد شد. به علاوه پزشک یا متخصص زیبایی توصیه‌های لازم قبل از تزریق را به شما می‌دهد و به همه سوالاتی که درباره این فرایند دارید؛ پاسخ خواهد داد.

  • قبل از شروع درمان جلسه مشاوره به منظور تعیین نیازهای بیمار و اطلاع از اهداف و دغدغه‌های ایشان برگزار می‌شود.
  • برخی از بیماران دوست دارند شب اول پس از درمان به پشت بخوابند، اگر چه شواهد محکمی مبنی بر این که وضعیت خواب ممکن است بر نتیجه ی تزریق ژل شما تأثیر بگذارد وجود ندارد.
  • کلیه مطالب و حقوق متعلق به کلینیک های آتریسا می باشد و هرگونه کپی از آن با لینک به سایت آتریسا مجاز می باشد.
  • نتایج قابل قبول با ماندگار بالا، نتایج نسبتا طولانی مدت هستند، اما دائمی نیستند.