قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | cctvipcamera

دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد. دوربین مدار بسته برای راه رو ها، راه پله ها، آسانسورهااولویت بعدی برای پوشش دهی به وسیله دوربین مدار بسته راه های ارتباطی ساختمان از جمله راه پله ها و آسانسور و کریدور ها می باشد. البته در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه دوربین مداربسته حالت های هوشمند مثل تشخیص چهره نیز به این حالت ها اضافه شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT5F

با مراجعه به لیست قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن قیمت هایی متفاوت برای مدل های گوناگون را خواهید دید. با توجه به فاکتورهای موثر در قیمت دوربین مداربسته hikvision تحت شبکه می توانید دوربین با یک کیفیت را به قیمت های مختلف تهیه کنید. موارد موثربر قیمت دوربین IP هایک ویژن، رزولوشن دوربین مداربسته هایک ویژن، نوع لنز، و… است. همچنین می توان به سایر قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،Intrusion Detection ،Line Crossing و… نیز اشاره کرد. از تجهیزات حفاظتی مورد نیاز در ساختمان ها و مکان های عمومی دوربین مداربسته، تجهیزات اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های امنیتی می باشد که می توانید متناسب با آن مکان گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید دوربین مداربسته آی پی بولت، دوربین آنالوگ بولت، دوربین مداربسته تحت شبکه دام و یا آی پی وایرلس را تهیه و برای ضبط تصاویر آنها از دستگاه هایی مانند دی وی آر و ان وی آر استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410

مجله خبری دوربین مداربسته آی پی مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین داهوا رقیب هموطن برند هایک ویژن که در رتبه های بعد از هایک ویژن و در بین ده برند برتر قرار دارد. داهوا نیز در تولیدات دوربین مداربسته سعی دارد کیفیت بالا را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه کند. در هر دو تکنولوژی آنالوگ HD و IP محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند. انواع مختلف دوربین و دستگاه های ضبط داهوا در ایران نیز قابل دسترس است. اکثر دوربین های مدار بسته در فضای باز مانند حیاط، ایوان، بالای درها و یا در فضای پارکینگ نصب می شود و به راحتی در معرض دائمی عناصر مختلف چون باد، باران، خاک و غیره قرار می گیرند.

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی

همچنین باید توجه داشت كه محل نصب دوربین در چه جایگاهی است؟ تا چه حد قصد دارید دوربین پوشیده باشد و سوالاتی از این قبیل می‌تواند انتخاب شما را به چند مورد محدود كند. اگر قصد خرید دوربین مدار بسته دارید برای كسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از انواع دوربین مداربسته می‌توانید با مشاورین دیدنگار به صورت رایگان در تماس باشید و از خدمات ما بهره‌مند شوید. ضمانت اصالت كالا در كنار امكان پرداخت در محل،‌ بازگشت كالا در صورت هرگونه مشكل و ارسال سریع محصول از مزیت های خرید دوربین مدار بسته از دیدنگار است. پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

  • طبق نام، می توان از آنها به صورت بی سیم در یک شبکه Wi-Fi استفاده کرد و فیلم ضبط شده را در فضای ابری ذخیره کرد.
  • از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.
  • فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم.
  • در هنگام خرید دوربین مداربسته اگر قصد صدا دار کردن سیستم خود را داشته باشید انتخاب دوربین مداربسته صدادار داهوا علاوه بر کیفیت بالا قیمت دوربین مدار بسته را به صورت کلی به صورت کاملا ویژه ای تقلیل می دهد.

خرید و قیمت دوربین مداربسته و نصب و اجرای آن می تواند یک آرامش خاطری را برای شما ایجاد کند و همچنین در هنگام بروز حوادث نی تواند در کاهش صدمات احتمالی به طور چشمگیری موثر باشد. دوربین خورشیدیبدون نیاز به برق نیز نوع دیگری از دوربین های مدار بسته بیسیم می باشد. دوربین های بیسیم هم چنین در دو نوع بالت و دام در بازار موجود می باشد؛ دوربین های مدار بسته بالت بیشتر برای فضاهای بیرونی و دام ها برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند. از معروفترین این دوربین ها می توان بهمینی اسپید داموبالت V380اشاره کرد.

http://dieselcommittee.ir