خرید دوربین مداربسته 6 برند برتر + ارسال فوری + قیمت رقابتی ایمن موج ثامن | cctvipcamera

دوربین‌در محیط‌های معمولی و هم در محیط‌های با نور ضعیف کار می‌کنند، از عدم نیاز به نورگیرهای مادون قرمز داخلی بهره می‌برند، زیرا به لطف تراشه‌های تصویربرداری حساس فوق‌العاده‌شان می‌توانند تصاویر ویدیویی واضحی را در تاریکی ثبت کنند. به همین دلیل، این دوربین ها برای برنامه های نظارتی در فضای باز که در آن دوربین های IR قادر به عملکرد بهینه نیستند، ایده آل هستند. وجود دوربین مدار بسته در این محیط موجب می شود که سارقین کمتری جرأت سرقت از طلافروشی را داشته باشند، همچنین اگر افرادی تحت عنوان مشتری به مغازه وارد شده و به طور هوشمندانه ای قصد سرقت داشته باشند، به راحتی با مشاهده تصاویر ثبت شده قابل شناسایی هستند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است. تمام ضبط کننده‌ ها یا رکوردر ها برای ذخیره سازی فیلم ‌های ضبط‌شده به هارد دیسک نیازمند هستند.

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

چنین مجله خبری دوربین مداربسته آی پی هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد. قیمت مقرون به صرفه این سری از دوربین ها و کیفیت مناسب از مهم ترین ویژگی های جذب مشتری آنهاست. دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

دوربین مداربسته پلاک خوان

از سوی دیگر، یک انبار با سقف 20 فوتی به دوربینی با بیش از 40 فوت تشخیص چهره نیاز دارد تا بتواند به درستی مجرم را شناسایی کند . دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های مداربسته آنالوگ، دوربین‌های مداربسته دیجیتال و دوربین‌های مداربسته تحت شبکه تقسیم می‌شوند. فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته با برند معتبر میباشد،میتوانید اطلاعات کامل را درباره محصولات در وب سایت مالکد برسی کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروشگاه مالکد تماس بگیرید.

تجهیزات جانبی دوربین IP تحت شبکه

دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

  • اما مساله مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند.
  • یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.
  • جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.
  • اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم.
  • هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.
در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود. از آنجایی که انسان ها نمی توانند به صورت 24 ساعت یک مکان فیزیکی را پایش نمایند دوربین های نظارتی و امنیتی می تواند به مراتب کم هزینه تر و در عین حال دارای کارایی بیشتری باشد. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر.

http://dieselcommittee.ir