خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته 26 بهمن | cctvipcamera

هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

http://dieselcommittee.irدوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید. اگر در ساختمان یا اداره درب پشتی وجود دارد در این نقطه هم از دوربین مداربسته با پوشش دهی مناسب و همچنین دید در شب مناسب استفاده نمایید. نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد. هارد مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد. کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1239TLP-A-LED

در غیر این صورت، برای یک مجله خبری دوربین مداربسته آی پی دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید. حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند. می‌توانید ضبط‌کننده‌های DVR و NVR را طوری پیکربندی کنید که اعلان‌های حرکتی را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند یا هشدارهای ایمیل را دریافت کنید. اکثر دوربین های مداربسته دارای زاویه دید ثابتی هستند که حدود 83 درجه است زیرا دارای لنز ثابت هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1209CP-LED ا DH-HAC-HFW1209CP-LED

یعنی برای هر مکانی یک دوربین خاص و مناسب آن مکان وجود دارد، در انتهای همین صفحه درباره انواع دوربین توضیحاتی داده ایم. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد. معمولا لنز به کار رفته در دوربین را بر مبنای فاصله کانونی به کار رفته در آن استفاده می کنند. قیمت دوربین مدار بسته در این سری محصولات نسبت به سایر دوربین ها به صورت چشمگیری بالاتر است.

  • دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود.
  • مطمئن شوید که دوربین شما دور از دسترس عابران است تا نتوان آن را دستکاری کرد.
  • قیمت دوربین اسپید دام به علت کیفیت بالا و ویژگی هایی که دارد از قیمت بالایی نیز برخور دار است.
  • بسیاری از خریداران دوربین مداربسته اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و محصول مناسب شان را برای خرید انتخاب نمی کنند.
آنها از کابل کشی شبکه مانند CAT5e یا CAT6 برای انتقال داده و توان با استفاده از فناوری Power over Ethernet استفاده می کنند که زیرساخت سیم کشی را ساده می کند زیرا کابل کشی شبکه در حال حاضر رایج است. از آنجایی که پهنای باند زیادی از طریق کابل کشی شبکه در دسترس است، دوربین های IP می توانند رزولوشن های بالاتر از 4K را پشتیبانی کنند و از دوربین های امنیتی HD پیشی بگیرند. اکثر دوربین های مداربسته از دید در شب هوشمند استفاده می‌کنند تا شدت نور مادون قرمز که از دوربین ساطع می‌شود زمانی که یک شی در فوکوس از نزدیک است را کاهش دهند.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-B1A21P ا DH-HAC-B1A21P Analog Camera