خرید و فروش کتابهای چهارم دبستان خرید اینترنتی کتاب دست دوم مقطع چهارم دبستان خرید کتاب درسی چهارم دبستان | ketabko

خرید و فروش کتابهای چهارم دبستان خرید اینترنتی کتاب دست دوم مقطع چهارم دبستان خرید کتاب درسی چهارم دبستان | ketabko

کتاب جامع چهارم تیزهوشان از انتشارات خیلی سبز را می توان یکی از بهترین کتاب های جامع برای مقطع چهارم ابتدایی دانست. این کتاب از کتاب های سطح بالا و مناسب دانش آموزان تیزهوشان است پیشنهاد می شود تنها دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند این کتاب را تهیه کنند. برای مشاهده لیست بهترین منابع کمک آموزشی و درسی چهارم دبستان وارد سایت مدابوک شوید. در این کتاب کمک‌آموزشی برای هر درس، یک درسنامۀ حرفه‌ای و قدرتمند طراحی شده و با نکات مفیدی که ارائه می‌کند، یادگیری دانش‌آموز را تقویت می‌کند. بعد از درسنامه، پرسش‌هایی مطرح می‌شود که دانش‌آموز با یادگیری مبحث مطرح شده به آسانی می‌تواند به آنها جواب بدهد.

مطمئن ترین راه قبولی در مدارس نمونه دولتی + منابع مورد نیاز برای قبولی آزمون

کتاب زیبا بنویسیم چهارم ابتدایی قدیانی برای درس فارسی چهارم دبستان منتشر شده است. این کتاب، متن کتاب درسی را به خط تحریری درآورده و مورد تأیید سازمان آموزش و پرورش است. در ادامه این متن، راهنمای کامل خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی چهارم ابتدایی را آورده‌ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز و شرایط دانش‌آموز خود داشته باشید.

هفته به هفته چهارم ابتدایی منتشران

کتاب جامع تیزهوشان چهارم پا به پا پویش را بهناز اسدی، راضیه وارسته، روح پرور عشیری و شوکت فرامرزی با همکاری هم کتاب کمک درسی چهارم دبستان تالیف کرده اند. به نظر بنده تسلط بر کتاب‌های آموزشی معتبر توسط استاد میتواند حاکی از تسلط استاد بر تدریس درس مربوطه باشد. تمامی امتیازات تجاری و معنوی حاصل از فروشگاه اینترنتی یزد بوک متعلق به شهر کتاب یزد است. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم.

  • تمرینات ویژه و سوالات تستی برای تثبیت مطالب آموزشی بسیار مهم هستند که در کتاب کار ریاضی چهارم دبستان خیلی سبز با تنوع و تعداد بالا به چشم می‌خورند.
  • کتاب رشادت علوم چهارم ابتداییانتشارات مبتکراناز جمله کتاب های کمک درسی چهارم دبستان در سطح تیزهوشان است که تمامی مطالب مهم درس علوم را به خوبی پوشش داده است.
  • انتخاب روش آموزشی متناسب با هر دانش‌آموز، کار بسیار پیچیده‌ای است که می‌توان با مطالعه و کسب آگاهی، موفقیت دانش‌آموز را به کمک آن رقم زد.
  • کتاب شاهکار ریاضی چهارم دبستان کلاغ سپید انتخابی اصولی و مناسب برای خرید کتاب کمک درسی چهارم دبستان است.
  • انتشارات مهروماه با بیش از 15 سال تجربه و به‌عنوان یکی از انتشارات پیشرو در ارائه ایده‌های جدید و خلاقانه توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.
  • کتاب ماجراهای من و درسام فارسی چهارم دبستان خیلی سبز توانسته است به محبوبیت بالایی میان کتاب های کمک درسی چهارم دبستان موجود در بازار برسد.
با حل سوالات این کتاب، ارزیابی مناسبی از آموخته‌های طول هفته صورت می‌گیرد. دانش‌آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی می‌توانند با تهیه پیک هفتگی خیلی سبز متناسب با پایه تحصیلی خود، در مدت‌زمانی کم، به حل سوالات استاندارد و مرور مطالب بپردازند. دانش‌آموزان مستعد و پرتلاش می‌توانند با حل سوالات انتهای هرفصل، قدرت تست‌زنی خود را از سال چهارم ابتدایی تقویت کرده و در پایان با مراجعه به پاسخنامه کاملاً تشریحی مراجعه کنند تا سطح یادگیری خود را مورد ارزیابی قرار دهند.